• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Haha
    Dat was met mn beste vriend toen ik 13 was ofzo xD
    Hij is nu echt een sukkel :{ komt gewoon niet op mn verjaardag als ik hem uitnodig. Ik snap die gast echt niet meer. En hij was de zoen btw vergeten! Hoe erg kun je zijn :O
    maargoed, terug naar de zoen.
    Die was echt heel niet lekker xD
    T was n lekkere jongen met ervaring, laten we het zo maar zeggen xD
    Maar het smaakte eigenlijk zo vies [alsof hij weken zn tanden niet had gepoetst] dat ik niet eens kon genieten.

    Gelukkig kan mijn vriendje veel beter zoenen xD

    Kusje <3


    Write down what you can not say

    Oke nou wordt ik bang XD
    heb em nog niet gehad.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Niet bang worden!! xD
    Als je eenmaal de juiste persoon hebt gevonden is het elke x weer hemels (A)

    <3


    Write down what you can not say

    XmiekjeX schreef:
    Niet bang worden!! xD
    Als je eenmaal de juiste persoon hebt gevonden is het elke x weer hemels (A)

    <3

    haha oke [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Roulette schreef:
    (...)Ik wel (nerd)

    On topic:

    Daarmee bedoel je toch gewoon een zoen op de mond zonder tong hé? Pff, die was heel stom. Omdat we de taak hadden om af te wassen, de eerste dag, hadden we pas gedaan met af wassen toen de rest al zeker een kwartier terug bij hun klas was voor elkaar beter te leren kennen. We kregen dan een kwartier extra zodat we ook een pauze hadden en we gingen heel ver in het bos. Het was durven, durven of durven en natuurlijk moest ik kussen met mijn beste vriend. Ik bedoel; hij is wel aardig maar hij is een nerd en hij was vroeger verliefd op mij. ._.


    Nou.. Bij mij bedoelde ik het over een tongzoen, maar het punt was dat die jongen niet kan zoenen. Hij stak z'n tong heel ver in m'n mond dus ik moest kokhalzen. Heb het gelijk uitgemaakt. :V


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Nou.. Bij mij bedoelde ik het over een tongzoen, maar het punt was dat die jongen niet kan zoenen. Hij stak z'n tong heel ver in m'n mond dus ik moest kokhalzen. Heb het gelijk uitgemaakt. :V
    Ja, ze bedoelt een tongzoen blijkbaar ;D En ieuwl, dat is wel vies o.o


    Only losers can act the way you do

    Kheb nog nieeeh.

    raaar


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Wakaremichi schreef:
    raaar
    Wat is daar raar aan? oô


    Only losers can act the way you do

    Mijn eerste zoen was fucking ranzig >.<
    Mijn 2de zoen was ranzig!
    Mijn 3de zoen was beter
    en mijn 4de zoen was perfect ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Roulette schreef:
    (...)Wat is daar raar aan? oô



    een raar gevoel eerste keer is het gewoon ja moet je aan wennen


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Awfull, zij kon niet zoenen en ik wss ook niet. P: En bahbah ik walg er nu nog van. >_< Heb véél lekkurdur gezoend...


    You move me ......... Kurt

    1- Hij slijmde jakkes
    2- dacht dat die goed was
    3- goed !
    4- goed !
    5- rook naar aardbeienjam :X
    6- dezelfde als 2 . alleen nu draaide die homo alleen maar rondjes [ volgensmij probeerde die het record rondjes te verbreken -,-]


    letscrawlback- to the love we used to have.

    ILOVENAOM schreef:
    Mmm, best wel raar.


    it's ok to be gay!

    CandyxStore schreef:
    1- Hij slijmde jakkes
    2- dacht dat die goed was
    3- goed !
    4- goed !
    5- rook naar aardbeienjam :X
    6- dezelfde als 2 . alleen nu draaide die homo alleen maar rondjes [ volgensmij probeerde die het record rondjes te verbreken -,-]






    haha


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.