• Ff een officieel topic lijkt me handig aangezien er steeds meer topics komen dat mensen films zoeken. Dus dump hier alle leuke films :3

Dit hieronder is trouwens voor de avontuur/actie/fantasy/superhero liefhebbers.

Clash of the Titans, Iron Man 2, Robin Hood, Kick Ass, 2012, Avatar, Inkheart, Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead men’s chest, Pirates of the Caribbean: At world’s end, The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, Eragon, G.I.Joe The Rise of Cobra, X-men origins: Wolverine, X-men, X2, X-men: The Last Stand, Spiderman 1, Spiderman 2, Spiderman 3, The Fantastic 4: Rise of Silver Surfer, The Fantastic Four, Hellboy, Hellboy 2: The Golden Army, Elektra, Iron-Man, Ghost-Rider, DareDevil, Tomb Raider, Tomb Raider: The Cradle of Life, The Journey to the Center of Earth, The Mummy, The Mummy Returns, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Final Destination 1, Final Destination 2, Final Destination 3, Cloverfield, Hancock, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, Godzilla, Jumper, Dude where’s my car?, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Harry Potter en de Vuurbeker, Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas, The Dark Knight, Spirit.

[ bericht aangepast op 4 juni 2010 - 19:16 ]

I live for the applause, you will die for it.

Another cindrella story with Selena gomez and Andrew Seeley So cool
    Komt dinsdag op tv

Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

Ever After: A Cinderella Story
    Dat is het 'echte' verhaal van Cinderella, erg mooie film.