• Hééy,,
    ik ga een nieuwe quiz maken,,Titel is nog onbekend want ik wet er geen ,,weet je er een zeg maar want k kweet n1ks
    Hier gaat t over :

    Jullie wonen op hawaii,,Op een moment komen 4 jongens daar op vakantie en gaan jullie daar veel mee om..er gebeurt van alles en sommige hebben meteen een nieuwe liefde,,maar op het einde gaan de jongens weer weg en dan..............

    Rollen die er zijn :

    Vriendin Bill: [BEZET]>> TOMxKxBITCH
    Vriendin Tom: [BEZET]>>FuckMyGuitar
    Vriendin gustav: [BEZET]>>GUSTIPIRAAT
    Vriendin Georg:[BEZET]>> TOMPIRAAT

    BF Bill: [BEZET]>>BILLxKxBITCH


    1 goeie vriendin van de hoofdrol Speler
    -imperd


    Zus van de hoofdrol speler: [BEZET]>>xPatrieszx

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby:
    Foto van je zelf:
    Tekstje:

    Als je er tog nog in wil zeg ff wat je wil en ik verzin r wel iets op :)

    Liefs Roxy

    ik moet nog 3 vriendinne hebbe

    ALSJEBLIEFT NOG 3
    DAN KAN K GAAN BEGINNE AAN DE PROLOOG

    Ik wil wel.

    Ik zal even de vraagjes invullen:


    Naam: Imke

    Leeftijd: 15

    Karakter: Actief; snel op haar teen getrapt & Koppig.

    Hobby: Dansen & Uitgaan met vrienden

    Foto van je zelf: Die heb ik niet; is dat echt heel erg? Anders zoek ik er nog wel één. Je moet het maar zeggen :)

    Tekstje: Hey, Ik ben Imke en ben 15 jaar. Ik hou echt heel veel van men BF. Ik doe aan dans en ongeveer al 8 jaar. Dans is echt mijn leven. Ik doe dan ook super veel mee aan wedstrijden, maar nu even niet want ik ben op vakantie. Iedere week ga ik ook uit met mijn vrienden en I love that. Nu moet ik weg, want anders kom ik telaat op de meidenavond.


    Ik weet het. Ik ben vrij inspiratie loos. Maar ik hoop dat je er toch iets mee bent. Je hoeft mij niet te nemen, maar als ik je er mee kan helpen dan doe ik het graag. Laat iets weten of je me neemt of niet. xX


    Tanya is de beste.

    iss er ng een rol vrij ??
    xMiix


    A. ikmisje.

    Ja ik wwil er een.. en mij vraag is ook eigenlijk: Is er nog een rOl vrrij ?