• het was opzich wel leuk, maar der waren dingen dat ik dacht: OMG x_x

    We hadden dus vandaag uitwisseling naar een duitse school. En vorig jaar hadden we ook uitwisseling met diezelfde school en toen hadden we dus echt een klas die vre-se-lijk was =3 Gelukkig hadden we nu een andere klas ='] Maar toen was ik nooit naar duitsland geweest, omdat die 2 keren dat wij naar hun gingen, kon ik niet *nog een paar andere ook..*

    Maaar.. dit vond ik opzich echt wel erg. Als je naar de wc moet, heb je niet een gewone wc, met een wc-rol-ding aan de muur hangen. Nee, je moet eerst je wcpapier pakken en daarna zijn der allemaal wc's. Ze zagen er een beetje uit als van die zwembad wc's, alleen dan niet van dat water op de vloer. :'D
    Ook was er geen prullenbak "in" de wc, wel een hele kleine bij de wastafels. Maar daarom heb ik wel medelijden met die meisjes =3

    En die school was opzich best wel ongezellig ingericht. Heel saai. En dan hingen er op sommige muren een soort schilderijtje met een tekening, maar dan niet een "normale" tekening. Nee, stel het je voor meer als een kleine kinder tekening =3

    Maaar.. na alles was het eigenlijk wel "leuk" geworden, het was in ieder geval leuker als de uitwisselingen die we vorig jaar hadden :'D (A)

    Heeft iemand ook wel eens een uitwisseling gehad? Zo ja, waar dan?

    Whipple schreef:
    (...)
    als je een leuke klas hebt, is het veel leuker. Anders is der geen bal aan =']

    Ja, da's waar.
    Maar ergens, lijkt het me gewoon heel leuk ;D


    Never run out of reasons to smile...

    madenaah schreef:
    (...)
    Sorry :X, maar die school was zo stil, er werd haast niet gepraat in de aula en tijdens de les was het ook al zo leeeeg O_o
    ik bedoel, mijn vriendin en ik waren er bijna uitgestuurd terwijl we daar niet eens hoorden 8DD
    ahah me vriendin schold die docenten uit qq.
    [KOWEED hier]

    ;D
    Volgens mij zijn er heel veel verschillen tussen Nederlandse scholen en Belgische scholen. ;D

    Courageous schreef:
    (...)
    Ja, da's waar.
    Maar ergens, lijkt het me gewoon heel leuk ;D

    jaa..
    dat wel.
    Alleen ik had zelf geen zin meer, vanmorgen, omdat die van vorig jaar gewoon saai was. En toen het dezelfde klas was, dacht ik: "neeee..x_x"
    maar ja.. ik denk dat ik de volgende keer wel meer zin heb x'D -of niet =x-
    maar ze komen de volgende keer naar ons toe :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa..
    dat wel.
    Alleen ik had zelf geen zin meer, vanmorgen, omdat die van vorig jaar gewoon saai was. En toen het dezelfde klas was, dacht ik: "neeee..x_x"
    maar ja.. ik denk dat ik de volgende keer wel meer zin heb x'D -of niet =x-
    maar ze komen de volgende keer naar ons toe :Y)

    Haha.
    Nou, het hangt inderdaad af van je klas en groep enzo :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Bumblebee schreef:
    (...)
    ;D
    Volgens mij zijn er heel veel verschillen tussen Nederlandse scholen en Belgische scholen. ;D

    Belgische scholen zijn gewoon fucking streng o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    (...)
    Belgische scholen zijn gewoon fucking streng o.o

    Uhu. ;d
    Zo oneerlijk. ;x

    Courageous schreef:
    (...)
    Belgische scholen zijn gewoon fucking streng o.o

    weetje wat me opviel toen ik daar was?
    die duitse school was echt wel een beetje ouderwets ingericht, zeg maar. En de school waar ik op zit is dan best wel heeeel erg modern =3
    dus eigenlijk is mijn school nog wel leuk ingericht enzoo =3

    Whipple schreef:
    (...)
    weetje wat me opviel toen ik daar was?
    die duitse school was echt wel een beetje ouderwets ingericht, zeg maar. En de school waar ik op zit is dan best wel heeeel erg modern =3
    dus eigenlijk is mijn school nog wel leuk ingericht enzoo =3

    Tjah, dat hangt ook af van school per school :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    (...)
    Tjah, dat hangt ook af van school per school :'D

    jaa.. das waar =3
    maar ik vind het dus vrij normaal dat mijn school allemaal kleuren heeft enzo.. *hij heeft blauw op de eerste, groen op de tweede en roze op de derde verdieping (A)*
    maar mijn broer zei net dat de school waar hij op zit -en die waar mijn andere zusje op zit- ook best wel saai is, als je hem vergelijkt met de school waar ik op zit x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa.. das waar =3
    maar ik vind het dus vrij normaal dat mijn school allemaal kleuren heeft enzo.. *hij heeft blauw op de eerste, groen op de tweede en roze op de derde verdieping (A)*
    maar mijn broer zei net dat de school waar hij op zit -en die waar mijn andere zusje op zit- ook best wel saai is, als je hem vergelijkt met de school waar ik op zit x'D

    Mijn school is ook wel saai.


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    (...)
    Mijn school is ook wel saai.

    die van mij eigenlijk niet :X

    bij ons op school zijn er momenteel Denen en Noren,maar wij gaan nooit naar andere scholen,dat vind ik op zich wel spijtig.


    everybody needs a song.

    Jep, met Duitsland.
    Zij een week hier, daarna wij een week daar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Whipple schreef:
    (...)
    weetje wat me opviel toen ik daar was?
    die duitse school was echt wel een beetje ouderwets ingericht, zeg maar. En de school waar ik op zit is dan best wel heeeel erg modern =3
    dus eigenlijk is mijn school nog wel leuk ingericht enzoo =3
    Dat was bij ons ook, want ons gebouw is net 3 jaar oud en die school van de Duitsers was nog de school was Hans en Sophie Scholl op hebben gezeten voor de 2e wereldoorlog begon :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Dat was bij ons ook, want ons gebouw is net 3 jaar oud en die school van de Duitsers was nog de school was Hans en Sophie Scholl op hebben gezeten voor de 2e wereldoorlog begon :3

    de school waar ik op zit is denk ik ook 3 of 4 jaar oud.. dus niet zo oud :'D