• als je naar school gaat?
    Ik doe er zelf bijna nooit wat mee, ik heb heel dik haar en echt van die rare lange krullen die je alleen met een krultang kunt krijgen.
    Ik styl het heel soms, en soms spuit ik er wat haarlak of schuim in. En ook soms touperen als ik tijd heb :'}.

    En jullie?


    You can run but not hide

    Stijlen ik haat mijn krullen en dan zet ik vaak een plukje vast met een clipje en dat is het.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik stijl mijn haar zodat het mooi stijl valt. Verder hoef ik er weinig aan te doen, alleen mijn lok föhnen en zorgen dat het zwart goed onder mijn bruin vandaan komt.


    -

    Ik laat mijn haar altijd los. ;d

    Ik doe er echt weinig mee, ik laat het altijd los


    Just a simple "I love you" (:

    Ik stijl het soms en dan zet ik 't vast met een clipje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe er eigenlijk niets mee... Soms wat schuim erin, maar ik heb van mezelf al dik, veel haar en het is helemaal BOEM! En dat vind ik grappig n_n
    of ik sta gewoon altijd te laat op


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb ook van die krullen (;
    Gelukkig, ik heb mijn haar tot op schouderlengte geknipt en nu valt mijn haar héél goed mee.
    Ik moet er eigenlijk niets meer mee doen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Soms steil ik mijn haar, soms laat ik gewoon mijn golvend/krullend haar los hangen, zonder al dat gesteil.
    En vaak in een staart of in een dot, het is te zien wat ik op het moment aan het doen ben tijdens de les, als ik mij verveel ben ik constant aan mijn haar bezig , en als ik mij amuseer of flirt met mijn klasgenoten (ik zit als enigst meisje in de klas, maar in de gezamelijke klas, ((handel en sociaal technishe wetenschapen)) zit ik samen met andere meisjes :]) Dan moet mijn haar loshangen, en speel ik ermee, draai ik vaak mijn haar rond mijn vinger :]

    ik heb vaaak een paardenstaartje ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Uitkammen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uuh, uitkammen, soms als het goed zitten zo laten, en een plukje met een knipje vast zetten, en als het echt niet wil zitten - zwaar kut haar - dan doe ik een staart/knot in en een haarband/allemaal klipjes zodat mijn pony ook mee valt :'R

    Ik kam het uit, doe er soms haarlak of een clipje in, en dan is het wel goed ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik was myn haar 's morgens en droog het onderste boven :')
    Dan staat het redelijk ontploft en dan vind ik wel leuk =3


    Let's do this poo

    Ik kam het en c'est ça. :'D


    Let the Night embrace you

    ik heb vaak hello kitty knipjes in, of een haarband met een strikje, of een zwart strikje. Soms style ik het, maar ik heb golfjes van mezelf. En ik heb ook coontails dus die doe ik soms ook in ;p


    T O K I O H O T E L < 3