• als je naar school gaat?
    Ik doe er zelf bijna nooit wat mee, ik heb heel dik haar en echt van die rare lange krullen die je alleen met een krultang kunt krijgen.
    Ik styl het heel soms, en soms spuit ik er wat haarlak of schuim in. En ook soms touperen als ik tijd heb :'}.

    En jullie?


    You can run but not hide

    Ik heb het altijd los. Ik borstel het, kam mijn pony goed en doe dan haarlak in. That's all


    -

    Prada schreef:
    als je naar school gaat?
    Ik doe er zelf bijna nooit wat mee, ik heb heel dik haar en echt van die rare lange krullen die je alleen met een krultang kunt krijgen.
    Ik styl het heel soms, en soms spuit ik er wat haarlak of schuim in. En ook soms touperen als ik tijd heb :'}.

    En jullie?


    Ik heb het zelfde probleem als jou. Ik stijl het anders doe ik een leuk staartje.


    we've only said goodbye with words

    Ik stijl het. En als ik lui ben zit het in een rommelige knot. Vaak heb ik ook zo'n gebreid mustje op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Los, want het is te kort voor een staart.
    Ik kam het en als het stom zit draai ik de juiste haarpunten naar binnen zodat het niet alle kanten op staat :')
    That's about it.
    Oh, en ik heb altijd een haarband met een strik in ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 21:28 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb heel dik haar wat krult en snel pluist van boven ookal smeer ik er spul in. dus ik heb het altijd in een staart en mijn pony vast met een klipje, ik ben 's ochtens meestal te lui. :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Los.
    Mijn haar is kansloos daar kan je niets mee doen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb eig al behoorlijk stijl haar van mezelf.... maar ik stijl het meestal toch nog en nja gewoon mijn ponny ook want die is schuin geknipt en nja beedje touperen voor volume.... nja dat is het eigenlijk wel een beedje.... maar als ik het stijl hoef ik het de volgende dag niet meer te stylen dat is wel vet ^-^ mijn zusje lukt dat lekker niet (duivel)
    die heeft kroeshaar xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik moet het stijlen of föhnen, anders heb ik van die slag en dat trekt nergens op. En ik heb mijn haren los want die gaan maar net samen. Maar dan lijk ik zo kaal. Mijn haren zitten dus altijd saai hetzelfde en die liggen vaak nog eens slecht ook, maar tsja.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:49 ]

    Kammen en wax erin om wat volume te krijgen ;3


    dream, dare, fly!

    mijn haar zit altijd los, en verder is het van zichzelf al heel stijl dus doe ik er soms mouse in om meer laagjes en volume te krijgen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Gewoon simpel los. : )


    Tanya is de beste.

    Normaal doe ik het gwn los en stijl het lichtjes, niet veel want m'n haar is al redelijk plat^^ maar smorgens staan er altijd wel een paar plukjes recht dus die moeten plat (: Maar om de 2 dagen was ik het, dan föhnen, kammen en eventueel stijlen. En dan zie ik wat ik er mee doe. Vroeger met gym deed ik het in een dot, maar omdat m'n haar nu verschrikkelijk opgeknipt is (het is beter nu x'D) doe ik het in een lage, schuine staart. Staat wel nog stoer soms, maar de meesten vinden het schattig. En soms doe ik het ook in een lage, schuine vlecht aan 1 kant (lijkt alsof ik 2 vlechten heb en dan gaan de mensen op zoek naar die 2de vlecht, best wel grappig) of als m'n pony ambetant is steek het met 2 schuivertjes of een clip naar achter. That's about it wat ik allemaal met m'n haar doe x)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 12:25 ]


    Life is a climb, but the view is great <3

    Ik doe er niks aan. Beetje borstelen, that's it.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kammen :Y)
    En goed doen


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Steek het met zo'n grote klem op en de voorste loshangende plukke stijl ik


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall