• als je naar school gaat?
    Ik doe er zelf bijna nooit wat mee, ik heb heel dik haar en echt van die rare lange krullen die je alleen met een krultang kunt krijgen.
    Ik styl het heel soms, en soms spuit ik er wat haarlak of schuim in. En ook soms touperen als ik tijd heb :'}.

    En jullie?


    You can run but not hide

    Alleen de klitten eruit borstelenxD


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    soms stijl ik het,
    soms krul ik het,
    soms doe ik er niks mee en heb ik slag of krullen.
    dat ligt eraan want mijn haar is een beetje raar.


    AAP

    Ik denk dat ik het zelfde kapsel als jou heb...
    met mijn haar valt toch niet veel te doen...Ik heb koppig haar zelf een staartje lukt niet goed met mijn haar.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Eigenlijk altijd een knotje. Mijn ponnie en twee stukkies aan die zijkant stijl ik en dan vind ik het wel best : P


    Mew <3

    Mijn froufrou stijlen en de rest loslaten.

    Dan een knot, dan een petje of mutsje, dan weer gewoon los of 2 staarten of vlechten erin.
    Ligt eraan waar ik die dag zin in heb.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Los, soms gestijld met de haardroger.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik style het meestal, en doe er veel Clipjes'nd stuff in X'D Soms ook strikjes (A)


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    stijlen ^^

    of als ik mijn slag er juist in wil houden mouse erin ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Ik douch elke ochtend, dus ik ga douchen, dan fohn ik mijn haren, en dan ga ik aan de hand van het resultaat na het fohnen kijken of ik ga stijlen of krullen, of geen van beiden.
    Als ik m'n haren gedroogd/gefohnd heb, zit er slag in. Als ik het er heel mooi uit vind zien, gooi ik er gewoon nog wat lak bij, en als ik het ga stijlen of krullen, wat meer lak. :')
    En verder heb ik een schuine pony naar rechts dus ja. :')
    Verder toupeer ik het als ik het stijl heb. En meestal heb ik mijn haar los, of soms een mutsje op. Dat is heel soms. En anders een staartje, maar dan wat kleine plukjes die ik er niet bij doe, en van die plukjes maak ik van die hele mooie pijpenkrullen. ^^

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 20:12 ]


    -

    Ik heb ook krullen, maar ik stijl mijn haar gewoon. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    goed doorborstelen, stijlen, weer doorborstelen, pony nog een keer stijlen, kammen, halve bus haarlak er in en dan als ik ga fietsen staartje in en op school die weer uit :3


    Destroy what destroys you.

    Ik gooi mijn haar naar voren, spuit er haarlak onder en borstel het dan naar beneden, ik heb futloos haar. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Misguided schreef:
    Ik doe er echt weinig mee, ik laat het altijd los


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sowieso altijd mousse erin, drogen en stijlen. En dan nog maar zien waar ik zin in heb. Soms gewoon los, of vlechtjes en een plukje vast meteen clipje.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells