• als je naar school gaat?
    Ik doe er zelf bijna nooit wat mee, ik heb heel dik haar en echt van die rare lange krullen die je alleen met een krultang kunt krijgen.
    Ik styl het heel soms, en soms spuit ik er wat haarlak of schuim in. En ook soms touperen als ik tijd heb :'}.

    En jullie?


    You can run but not hide

    Ik doe niks met mijn haren. Meestal kam ik ze niet eens, voor ik naar school ga. Maar, ik ga met de fiets, dus die vallen vanzelf wel goed. Soms doe ik ze op school even in een dot, omdat ik het warm heb, of als ze in de weg hangen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik sta op, ik kam mijn haar en laat 't gewoon zo als het is. Ik heb geen tijd om het te stijlen of er veel mee te doen, dus gewoon los. :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 20:38 ]

    Ik verbaas me er echt over dat jullie 's ochtends zoveel tijd voor je haar hebben, ik heb daar echt geen tijd voor. Ik sta veel te laat op, maar ik blijf liever een kwartiertje langer in bed liggen dan dat ik dat aan m'n haar of zo besteed 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    of in een staart, met mijn 'lok' ding los :'D
    of gewoon helemaal los.

    > verplaatsen naar 'lifestyle'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dispair schreef:
    Ik was myn haar 's morgens en droog het onderste boven :')
    Dan staat het redelijk ontploft en dan vind ik wel leuk =3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ofwel doe ik het volledig naar achter in een dot ofwel gewoon los gestyld met wat haarlak in met een pony ofwel doe ik hem met een clipje naar achter.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dispair schreef:
    Ik was myn haar 's morgens en droog het onderste boven :')
    Dan staat het redelijk ontploft en dan vind ik wel leuk =3

    Doe ik ook, maar na 5 minuten valt het al weer plat. oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meestal stijl ik mijn haar de zondagavond en dan ligt mijn haar eigenlijk heel de tijd plat, tot ik het weer was.
    Maar 's morgens kam ik het gewoon en dat is het :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Niks. :')
    Soms kam ik het zelf niet (als er geen knobbeltjes ofzo inzitten), want die out of bed look is soms wel goed. ;D

    Niks. Ik kam het uit en doe er soms een staartje in. That's it.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik laat mijn haar altijd los :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik kan er niet tegen om niets aan mijn haar te doen. Voel me ook 'niet fijn' als ik er 's ochtends niet aan toegekomen ben om te douchen. Ik douch elke dag dus ben ik dat gewend. ;x
    Ik kan er niet tegen als mijn haar niet goed zit. Ik móet iets aan mijn haar gedaan hebben voor ik de deur uit ga. Echt, ik ben obsessed op het gebied van haar en make-up.
    Moet er goed uitzien.
    "Je gaat niet naar een modeshow", zegt mijn moeder altijd.
    Weet ik wel. Maar ik doe het voor mezélf om er goed uit te zien. :Y)


    -

    Aaaaaals ik om 5 uur opsta ofzo heb ik net genoeg tijd om het te stijlen (: Dat is het, eigenlijk...


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik kam het uit en doe het in een staartje. That's it.


    Only losers can act the way you do