• dat sommige mensen helemaal niet inzien dat studeren belangrijk is.
    Echt waar.
    Mijn vriendin vroeg wat ik vandaag ging doen.
    Ik zei 'huiswerk'.
    En toen zei ze. 'Oh, ik ga niet leren hoor.'
    En eigenlijk studeert ze nooit en doet ze nooit haar best. Ik snap wel dat het haar keuze is, maar als ik er dan iets van zeg bv. 'Ga dan maar later achter de vuilniskar lopen, ik word advocaat.'(lachje) Dan rolt ze met haar ogen.
    Wat vinden jullie?


    - hoi ;D

    In de brugklas en in de tweede had ik echt schijt aan leren. Ik maakte mijn huiswerk niet, leerde nooit etcetc. Nu zit ik dus in de derde en beginnen mijn tentamens en als ik die verkloot, heb ik een probleem. Dus nu leer ik wel en maak ik mijn huiswerk. Goedhe?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zit op TL en ik wil al 4 jaar naar de havo. Dus ik knock daarvoor, sta allemaal 8en.. ik moet daar volgend jaar eindelijk eens heen kunnen!

    Ik lees gwn een keer en bij de exames leer ik ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat is gewoon helaas de inzet van veel jongeren tegenwoordig. Ik snap het ook niet, maar veel kan ik er niet aan doen.. alleen hopen dat zodra deze mensen ouder zijn ze eindelijk begrijpen waarom ze nou hadden moeten studeren.


    Life is hard and then we die

    ik leer alleen graag tijdens de examens, waarom weet ik niet (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind het altijd zo klinken alsof ze stoer willen zijn. 'Ik heb niet geleerd'. -Oke ik leer ook niet altijd-, Pft. Later vallen ze lekker in een diep gat en kunnen ze vuilnis ophalen en dan heb ik lekker een vet cool baantje. (dance) Hoop ik.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 21:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    NocteObscura schreef:
    @ Exercitus

    Nee da's waar, daar heb je gelijk in.
    Maar ik leer heel vaak niet, en ik sta tot nu toe 3 onvoldoendes van de 28 cijfers of zo. Niet super goed vind ik, maar zelfs dát geeft me de motivatie niet. Tja.
    Maar de mensen die echt geen vinger naar hun huiswerk uitsteken,
    -een vriendin van mij die Havo/VWO doet, doet het ook niet-
    komen er later lekker achter.
    Die vriendin van mij schrijft haar slechte cijfers -dat zijnn er nogal wat- niet op haar cijferkaart. Sorry hoor, dat is echt niet normaal. ¬¬
    En als ze ziek is geweest en ze moet een proefwerk in halen, zegt ze dat gewoon niet weetje. ._.
    Best wel achterbaks is ze. ><

    Wow, als je bij ons een toets niet inhaalt, komt er een 1,1 te staan op je rapport. En als je hem aan het eind van het jaar nog niet hebt ingehaald, ga je niet over. ._.
    On-topic: Helemaal mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Joker schreef:
    Ik vind het altijd zo klinken alsof ze stoer willen zijn. 'Ik heb niet geleerd'. -Oke ik leer ook niet altijd-, Pft. Later vallen ze lekker in een diep gat en kunnen ze vuilnis ophalen en dan heb ik lekker een vet cool baantje. (dance) Hoop ik.


    Inderdaad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik doe er ook de moeite niet meer voor! Ik ben schoolmoe, wacht hopeloos tot mijn 18de verjaardag zodat ik eindelijk van school mag en eindelijk kan gaan doen wat ik al de helft van mijn leven wil gaan doen!
    Maar neen, dit stomme kind moet nog een fucking jaar wachten. Omdat ik pas 18 wordt in mei.
    Dus nu zit ik op school, enkel voor de vakanties en voor mijn paar vrienden die ik er maar heb.
    Ik heb zelfs niemand in de klas.
    Je kan wel begrijpen dat ik depressief ben. Ik ga zelfs naar iemand die me begeleidt want zit ook in de knoei met de liefde.
    [ En mijn depressie is serieus, en niet zomaar, zoals iedereen het gebruikt! ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik leer op de dag voor de proefwerk.


    we've only said goodbye with words

    Je moet voldoende leren voor school enzo, maar je moet ook zorgen dat je nog vrije tijd genoeg hebt om van je leven te genieten (:
    Dat moet in evenwicht zijn vind ik.


    Happiness hit her like a train on a track

    Maar de meeste zeggen dan dat ze niet leren -om stoer te zijn ofzo- maar volgensmij doen ze het dan stiekem wel. :')

    Zolang ze geslaagd is, is er toch geen probleem.
    Ik leer ook niet zo heel veel en ik ben er altijd door.

    In de eerste en tweede had ik ook een schijthekel aan leren maar nu wordt ik steeds serieuzer qua leren.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik leer ook nooit [één of twee keer doorlezen] maar ik haal wel goede cijfers. :Y)
    Maar voor deze opleiding ben ik wel gemotiveerd hoor (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 18:03 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.