• dat sommige mensen helemaal niet inzien dat studeren belangrijk is.
    Echt waar.
    Mijn vriendin vroeg wat ik vandaag ging doen.
    Ik zei 'huiswerk'.
    En toen zei ze. 'Oh, ik ga niet leren hoor.'
    En eigenlijk studeert ze nooit en doet ze nooit haar best. Ik snap wel dat het haar keuze is, maar als ik er dan iets van zeg bv. 'Ga dan maar later achter de vuilniskar lopen, ik word advocaat.'(lachje) Dan rolt ze met haar ogen.
    Wat vinden jullie?


    - hoi ;D

    Ik vind jou reactie eerlijk gezegd ook een beetje overdreven, maar je hebt wel gelijk :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En trouwens, het is niet omdat je niet leert, dat je later vuilnisman gaat worden. En wat dan nog, zo'n mensen moeten er ook zijn en ik heb gehoord dat die mensen véél verdienen omdat niemand die job wil doen. -.-

    Ach ja. het is ieders keuze.


    We can only learn to love by loving.

    Door mijn moeder die constant zegt 'Eerst studeren, dan dit dan dat' kan ik het woord inmiddels niet meer aanhoren.


    As We're Living By The Bass Line

    niet iedereen vind hw leuk enzo. Maar als je maar inziet dat het wel je toekomst kan bepalen youknow? ;'] Sommige mensen zien dat helemaa niet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik maak mijn huiswerk alleen als ik er écht wat kan van leren, en ik leer alleen voor so's en proefwerken. Nouja, dat ligt eraan. Bij sommige dingen leer ik ook als ik het niet snap en het echt mijn hoofd moet branden..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik leer ook (bijna) nooit. Zolang je goede resultaten blijft halen en alles snapt is alles toch oké ? ._.


    None but ourselves can free our minds.

    PACMANISDEAD schreef:
    Ik leer ook (bijna) nooit. Zolang je goede resultaten blijft halen en alles snapt is alles toch oké ? ._.

    Ja da's waar.
    Maar zij haalt geen goede resultaten. (:


    - hoi ;D

    Ik snap jou wel enzo,maar stiekem leer ik ook nooit. Jawel, ik leer wel, ik begin om half 11 wanneer ik naar boven ga. Ik begin te leren en val soms gewoon met mijn boeken vast en mijn licht nog aan in slaap, ghaha. Serieus, ga nooit 's avonds in je bed leren, op dat moment wilik me zelf vervloeken, maar ik heb gewoon geen zin om 's avonds na school te leren. En eigenlijk, ik leer amper, altijd dan 's avonds, wanneer ik in heel veel tijdnood zit ofzo, of in school, en mijn punten waren de laatste keer extreem goed naar mijn doen! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Nuja
    het heeft er vast ook mee te maken dat ik gewoon een te slim kind ben.

    (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Meah, ik leer altijd alleen eventjes voor de les.
    Ik vind het altijd heel knap als mensen zich er zo goed op kunnen concentreren maar ik niet.
    Je moet het ook ergens voor doen denk ik, ik heb dat helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:13 ]


    Mew <3

    UNCOMMON schreef:
    Euh.... ik leer alleen als het écht moet :X
    Maar jou instelling is eigenlijk wel heel erg goed, hoor:D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik leer wel toetsen en examens en maak men taken,maar tegeover sommige van mijn klas ben ik minder met school bezig,de enige vakken waar ik mee moet oppassen is engels en spreken/luisteren van frans.De rest kan ik redelijk goed.

    Ik heb ook een vriendin en die leert ook zo goed als nooit. Haar punten zijn dan ook slecht, en als ze dan haar rapport heeft durft ze nooit naar huis gaan omdat haar moeder boos zal zijn.
    Tja, dat is haar eigen schuld, vind ik dan.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik leer bijna niets (lees: ik lees mijn les twee keer of als ik helemaal geen zin, één keer snel in mijn bed) en toch haalde ik vorig jaar 98% op mijn eindrapport en dit rapport 94% (zit in eerste Latijn)


    Only losers can act the way you do