• De stelling van vandaag luidt:
    De uitvinding van elektriciteit is de belangrijkste oorzaak van overgewicht.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Bedoel je dan omdat je dan eten kan opwarmen en bakken en koken en al? Anders snap ik de stelling niet.
    Maar als dat bedoeld wordt ben ik het ermee oneens. Want het meeste voedsel hoeft niets eens bewerkt te worden met elektriciteit.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 7:01 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    niet mee eens. want je beweegt dan wel niet zo veel meer met de TV en computer maar je moet ook bedenken dat we met elkaar kunnen praten (telefoon) en kunnen zie wat voor nieuws er is ik vind het beter met elektrisitiet


    you were born original don't die as a copy

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).


    Vind ik ook.

    misschien een beetje. Ik bedoel, je kon vroeger niet urenlang voor de tv hangen met een bakje chips ofzo. Maar het is niet de grootste oorzaak denk ik.


    If you're going to hell, keep going

    Nee, Wii Sports <3
    mwuhahaha
    & zelfs als dat niet bestond nog niet .

    nee, het heeft er wel bij meegewerkt, maar ik denk dat het eten zelf het grootste probleem is


    overrated

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik denk. Dat ik de stelling niet snap.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Dat hangt volledig af aan hoeveel en wat je eet, hoe lang je gebruik maakt van die elektrische apparaten en of je ook nog sport (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Mensen waren al dik voor elektriciteit, hoor.

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).

    Chill schreef:
    Bedoel je dan omdat je dan eten kan opwarmen en bakken en koken en al? Anders snap ik de stelling niet.
    Maar als dat bedoeld wordt ben ik het ermee oneens. Want het meeste voedsel hoeft niets eens bewerkt te worden met elektriciteit.


    Only losers can act the way you do

    Rush schreef:
    Ik denk. Dat ik de stelling niet snap.


    - hoi ;D