• Hey!!!

    Ik weet waar de Jonas Brothers gaan slapen in Antwerpen!!!Hoe komt dat ik dat weet?door mijn super papa!!Helaas moet het wel geheim blijven srry!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    absense schreef:
    Leuk dat je dat weet, vind het wel grof tegenover de andere JB-fans dat je er een topic over maakt terwijl je het toch niet mag zeggen, komt nogal stoeferig over, ookal is dat je bedoeling misschien niet. ;x
    Ooooh neeee sorry!!!!!!dit was echt mijn bedoeling niet!!!Ik was gewoon super blij en dat doe ik soms dingen zoder er bij na te denken...Echt srry de volgende keer als ik iets typ denk ik wel 2 keer na echt sorry...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    JoJudicious schreef:
    Good for you. I couldn't care less.

    absense schreef:
    Leuk dat je dat weet, vind het wel grof tegenover de andere JB-fans dat je er een topic over maakt terwijl je het toch niet mag zeggen, komt nogal stoeferig over, ookal is dat je bedoeling misschien niet. ;x


    - hoi ;D

    So what? Wat wou je er mee doen dan?

    JoJudicious schreef:
    Good for you. I couldn't care less.


    I need you like a heart needs a beat

    Weetje. Ik ben geen fan van hun. Maar ik vind het wel heel lullig eigenlijk dat je dit zegt voor de andere fans. Je mag het niet zeggen, maar tog maak je er een topic over om ff te melden dat JIJ het weet, en dat jij vrolijk bent! Je moet een beetje opassen met wat je doet ;) Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het tegen mensen die anderen jaloers willen maken -_- En hoogstwaarschijnlijk weet je zelf ook helemaal niet waar ze slapen.


    Sometimes it's best not to care.

    SuperDaisy schreef:
    (...)

    Ik stiekem ook o.o
    Mrja komen nog wel andere kansen :Y)
    Als het van me ouders mag -.-

    Let's hope <33

    Broadway schreef:
    (...)
    Let's hope <33


    Idd :3

    @iedereen die zegt dat ze het lullig vinden dat zij dat zegt

    Nu vind ik het eigenlijk wel lullig dat jullie zo doen tegen haar. Oké, het is niet leuk dat ze ermee 'stoeft' maar ze heeft zich al verontschuldigd, laat dat meisje nu toch gewoon blij zijn.

    Ik ben geen JB-fan dus daarom vind ik het niet zo erg dat ze het zegt dus ik kan niet weten hoe de JB-fans zich nu voelen, maar dit is mijn standpunt.


    Only losers can act the way you do

    een vriendin van mij gaat naar JB in nederland en heeft een meet en greet gewonnen ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    JoJudicious schreef:
    Good for you. I couldn't care less.

    Koop een taart en vier het.


    None but ourselves can free our minds.