• Er iets voor te doen.

    Ergens vind ik het wel fijn, maar ik wil gewoon weten waardoor ik afval. want ik ben al 2 kilo kwijt zonder te sporten of iets. in Minder dan een week ;x dus ik vind het wel raar, maar ook handig haha.

    nog iemandlast van ? :$


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij is 't juist andersom.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Had ik daar maar 'last' van ;o


    You're a star in heaven.

    Uuuuhhh..
    ineens een zieke versnelling van je metabolisme? 8D
    Wil ik ook wel.


    I clicked my heels and wished for you.

    wisselen? : D


    - hoi ;D

    RUILEN?
    Alsjeblieft? =[

    zou ik ook wel willen. bij mij is het andersom ><


    Destroy what destroys you.

    Ik heb officieel ijzer tekort, ik moet aan de sinnasappelsap, en staalpilletjes.='D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    -ik wil mijn gewichtsverlies niet weggeven aan jullie maar jullie mogen wel een klein stukje hebben hoor zodat jullie ook afvallen door te niksen-


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben in 2 jaar geen kilo aangekomen. Ik kom amper wat aan. Ook heeul apart.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hap schreef:
    Uuuuhhh..
    ineens een zieke versnelling van je metabolisme? 8D
    Wil ik ook wel.


    Only losers can act the way you do

    MARRYMEBO schreef:
    -ik wil mijn gewichtsverlies niet weggeven aan jullie maar jullie mogen wel een klein stukje hebben hoor zodat jullie ook afvallen door te niksen-

    _O_ Lang leve Nicol <3

    JustMyLuckx3 schreef:
    zou ik ook wel willen. bij mij is het andersom ><


    we were young but we were blind.

    Fictional schreef:
    Ik ben in 2 jaar geen kilo aangekomen. Ik kom amper wat aan. Ook heeul apart.


    Same here. :')

    geef me jou lichaam!

    ik heb op het moment eerder een lichte depressie door mijn lichaam =='

    Ik heb de héle dag door honger! echt niet normaal! en dan bedoel ik dat ik 's ochtends 2 broodjes eet en thee drink en honger blijf houden om 10 uur een broodje eet en honger blijft houden tussen de middag 3 broodjes eet en honger blijf houden, dat ik thuis kom en de snoepkast leegeet omdat die verdomde honger niet ophoud mij schuldig ga voelen én honger blijf houden en 's avonds eet ik het 3 dubbele als normaal.. en dan zit ik dus 's avonds propvol en pas als ik própvol zit of zelfs al misselijk ben heb ik geen trek meer o.o

    mijn vader zegt dat het weleens door mijn hormonen kan komen.. maar als dit nog een week aanhoud ga ik naar de dokter! ;x

    -ik ben deze week 3 kilo aangekomen..-

    en nu ben ik te zwaar..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    jah amai had ik dat ook maar. --'


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."