• De stelling van vandaag luidt:
    Liefde en verliefdheid zijn twee verschillende begrippen die veel mensen door elkaar halen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ja, maar dat kan ik moeilijk uitleggen.
    Liefde is gewoon alles wat met liefde te maken heeft in het algemeen en verliefdheid .. tsja, dat je verliefd bent/voelt.
    Het nogal lastig om uit te leggen voor mij, want ik ben heel slecht in dingen uitleggen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Klopt, maar die vergissing is wel te begrijpen. Het zijn 2 begrippen die erg dicht bij elkaar liggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Klopt, maar die vergissing is wel te begrijpen. Het zijn 2 begrippen die erg dicht bij elkaar liggen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Klopt. Ik hou van mijn vriendinnen, maar ik ben niet verliefd op ze. maar het ligt heel dicht bij elkaar.


    We can only learn to love by loving.

    Pon schreef:
    Ja, maar dat kan ik moeilijk uitleggen.
    Liefde is gewoon alles wat met liefde te maken heeft in het algemeen en verliefdheid .. tsja, dat je verliefd bent/voelt.
    Het nogal lastig om uit te leggen voor mij, want ik ben heel slecht in dingen uitleggen.


    mee eens en verliefd zijn en iemand leuk vinden is ook weer ander xD (heb ik al gemerkt:P)


    you were born original don't die as a copy

    Klopt, maar er zit ook maar een klein verschil in. Moeilijk te merken. Denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Check, dat klopt. Liefde is wat je voelt voor bijv. je vrienden of familie, of je partner als je in een langere relatie zit. Liefde moet groeien. Verliefdheid daarentegen is iets van eh, k-déng, je bent het gewoon.


    History is not hatred.

    Ghehe dat zeg ik altijd
    Dus ik ben t ermee eens:Y)

    Miauw schreef:
    Klopt, maar die vergissing is wel te begrijpen. Het zijn 2 begrippen die erg dicht bij elkaar liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mee eens.


    Life is hard and then we die

    Eens. Ik kan ze zelf ook niet uit elkaar houden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens. Ik hou van zoveel mensen (die geen familie zijn en ook jongens)maar dat betekent niet dat ik altijd bij ze wil zijn en gek wordt wanneer ze in de buurt zijn.


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Liefde is iets dat niet te doorbreken is.

    Verliefdheid is net als obsessie. Het is er het ene moment, en het andere niet meer.

    Miauw schreef:
    Klopt, maar die vergissing is wel te begrijpen. Het zijn 2 begrippen die erg dicht bij elkaar liggen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.