• Ik was dit liedje aan het luisteren. Als ik muziek luister, luister ik ook altijd echt naar de tekst en de betekenis van het liedje. Nu vroeg ik me af: 'Als vandaag je laatste dag was, wat zou jij dan doen?'

    Er is al wel een topic: 'voor ik dood ga?' maar dat is iets anders, dat is gewoon wat je heel graag in je leven zou willen doen.

    Als ik nog maar één dag had, zou ik iedereen de waarheid vertellen (daarmee bedoel ik aan mijn crush mijn gevoelens blootleggen, aan iemand wie ik haat dat ook zeggen,...).

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 11:23 ]


    Only losers can act the way you do

    Hopen dat reïncarnassie (waar ik wel in geloof) mij een beter leven als dit geeft.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 20:54 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Iets leuk doen met mijn vrienden en daarna met mijn familie, gewoon echt fun maken.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dan zou ik nu naar new moon gaan en naar mijn crush en naar de mensen die ik wil meeten


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Waterpijpen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik zou alles links laten liggen en een ticket komen om naar Indonesië te kunnen vliegen. Dan heb ik nog 11 uur over en dan zou ik daar héél graag al mijn vrienden die ik daar ken bedanken en naar het Weeshuis wat ik heb bezocht heen gaan en daar sterven. Bij de Sawa's (:

    Ik zou dat op dit moment eigenlijk niet kunnen zeggen. Dat liedje hebben ze gedraaid op het afscheid op school van een jongen die even oud was als mij -onder een trein gesukkeld.

    Ik zou een medicijn tegen verkoudheid gaan uitvinden (ben egt hartstikke ziek, word er gek van).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MissShinoda schreef:
    (...)

    Dat is eigenlijk ook best lullig. stel nou hij vind je ook leuk, dan ben je er de volgende dag niet meer.. jij hebt daar misschien gen last van maar hij wel..
    Ik weet het, maar, euhm, ja, ik kan het niet uitleggen. Laten we zeggen dat het erop neerkomt dat ik iedereen de waarheid zou zeggen ;D


    Only losers can act the way you do