• klik
    :')
    Wie staat het beter?

    BlackxRoses schreef:
    Omg wat sneu/zielig/laag bij de grond. Ik vind die Shin nu wel een loser zonder stijl:X -sorry moest ff, niet boos op me worden CB-fans:$- Ik bedoel als je stoer wilt doen, verzin dan toch lekker een originele stijl hé-.-' inplaats van het te jatten...-.-'

    Ja want Bill is de enigste met een hanenkam? oô

    Ik vind het bij Bill echt ganz heet.
    Maar bij die blonde staat het ook niet slecht.

    Maar --> Bill, definitly!


    Don't walk away and leave without a reason.

    gha, Bill natuurlijk


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Ja want Bill is de enigste met een hanenkam? oô

    Dát zeg ik toch niet? Ik vind het wel toevallig dat Shin dan 'plots' ook zo'n hanenkam heeft, en plots staat die ook bijna precies het zelfde. Dat is toch toevallig hé!-Sarcasme,-


    .

    Bij Bill !
    Bij die Shin is het mega slordig =S (is mijn persoonlijke mening) ook vind ik het een beetje pathetic dat hij het kapsel heeft nagedaan of poging tot inspiratie uit te halen aangezien Cinema bizare zo hun eigen originele stijl hebben valt het dus wel op dat hij Bill heeft nagedaan en anders is het heel erg toevallig maar bon ik verwijt hem niets, het is zijn keuze.


    But love's a malady without cure

    i dunno en ik ga ook niet beoordelen want waarom zou ik zeggen dat iemand het van iemand jat.. er zijn ook 1000en fans die het nadoen.. mensen die het gewoon over het algemeen mooi vinden en het doen dus ik kies geen partij.. ik vind het zeker niet lelijk en het staat ze vind ik allebij [woa rijm!]


    A Noble was Born in Chaos

    Bill natuurlijk. Maar Shin staat het ook niet verkeerd hoor.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Bill natuurlijk. Maar Shin staat het ook niet verkeerd hoor.

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Dát zeg ik toch niet? Ik vind het wel toevallig dat Shin dan 'plots' ook zo'n hanenkam heeft, en plots staat die ook bijna precies het zelfde. Dat is toch toevallig hé!-Sarcasme,-

    Schiet me niet dood hoor. oô
    Er zijn zo veel mensen die ongeveer hetzelfde kapsel hebben als iemand anders, dat maakt hen toch niet zielig.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Schiet me niet dood hoor. oô
    Er zijn zo veel mensen die ongeveer hetzelfde kapsel hebben als iemand anders, dat maakt hen toch niet zielig.

    Ik denk dat ze erop doelt dat het feit dat een bandlid van een minder succesvolle band ineens hetzelfde kapsel neemt als dat van een wel succesvolle band toch wel erg curieus en onorgineel is?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 1:23 ]

    Bill.
    Ookal vind ik ze beide stom.


    - hoi ;D

    Shin geeft zijn kapsel helemaal niet gejat, Jesus! Hij doet zijn haar 1x zo op een concert en bij een interview naderhand, en jullie vinden het jatten!? Dan kan ik eerder zeggen dat Bill het kapsel van Romeo heeft gejat want die was veel eerder! En Shin zijn haar zit veel anders, het staat gewoon overeind, bij Bill zit het netjes. En ik vind het helemaal niet sneu en het staat Shin beter. Ik zie Bill veel liever met zijn Rette Mich/Monsoon look.


    -

    Chill schreef:
    OMYGOODNESS !!
    BILL IS DAAR VERDOMD SEXY !!
    Oké sorry, dat moest even !! ^^
    Aapt die ene Bill na of zo? Of is het toevallig?
    Naja, het staat Bill gewoon het beste. Die rechtse niet, en die ken ik niet eens !!


    JA BILL IS DAAR ECHT SUPAAH SEXYY:9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nyctalopia schreef:
    Bij Bill is het mooier en netter gedaan. Maar het staat ze allebei wel.


    ja eigenlijk wel :#


    We can only learn to love by loving.

    Shin.


    Life is an art, not a science.