• klik
    :')
    Wie staat het beter?

    Bandana schreef:
    Rechts.
    Waarom? Omdat ik denk dat Shin het niet, of veel minder doet om cool of stoer te zijn.
    Maar dan nog.
    Een hanekam is punk. Bill is bezig een hanekam van een 'symbool' voor punk te veranderen in een haarstijl voor 12-jarigen die op willen vallen.
    Daar, kan ik me best goed in vinden _O_ :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het bij allebei wel tof eigenlijk =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bill :)

    Chill schreef:
    (...)
    Zielig! :X

    Waarom zou het zielig zijn ?
    Meer mensen doen het.


    None but ourselves can free our minds.

    Bill ^^xD


    Your Butt is Mine!

    Nyctalopia schreef:
    Bij Bill is het mooier en netter gedaan. Maar het staat ze allebei wel.

    Bandana schreef:
    Rechts.
    Waarom? Omdat ik denk dat Shin het niet, of veel minder doet om cool of stoer te zijn.
    Maar dan nog.
    Een hanekam is punk. Bill is bezig een hanekam van een 'symbool' voor punk te veranderen in een haarstijl voor 12-jarigen die op willen vallen.

    Dat doet Shin dan toch ook?


    Let the Night embrace you

    Ik kies Bill, gewoon omdat hij het eerst had :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Snake schreef:
    (...)
    Dat doet Shin dan toch ook?

    Nee, want CB heeft geen fans van 12 (oké er zijn uitzonderingen) die de jongens na willen doen in alles wat ze doen met hun haar of makeup of kleding of wat dan ook. En TH heeft dat wel, dus er zullen onder de TH fans straks best veel met een hanenkam lopen, dat deden ze ook met zijn leeuwenkapsel.^^


    -

    ik vind het allebij staan..
    maar iedereen zeg nu wel dat shin na-aapt of whatever.. maar volgens mij had hij ooit is een keer ook zo zijn haar toen bill die dreads had maar dat was ook maar 1 keer ofz.. maar dat weet ik niet zeker :O


    Nvt

    Ik vind het kut dat het van bill is nageaapt. Omdat cinema bizarre ook altijd hun eigen stijl had gehad & appart waren.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 13:30 ]

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nee, want CB heeft geen fans van 12 (oké er zijn uitzonderingen) die de jongens na willen doen in alles wat ze doen met hun haar of makeup of kleding of wat dan ook. En TH heeft dat wel, dus er zullen onder de TH fans straks best veel met een hanenkam lopen, dat deden ze ook met zijn leeuwenkapsel.^^

    Oké, dat is waar. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind het bij Bill's gezicht beter passen dan bij Shin.


    .

    Snake schreef:
    (...)
    Dat doet Shin dan toch ook?

    Anders. Cinema Bizarre is nog apart, Tokio Hotel is gewoon veranderd in een popbandje, en waarschijnlijk gaat iedereen me nu haten, maar ze zijn gewoon té wannabe-rock om een hanekam te dragen.
    Maar dat wannabe-rock kan ook aan de fans liggen :Y)

    En dat mensen zeggen dat het slordiger is gedaan: kom op mensen, een hanekam is punk, niet pop. P-u-n-k, dat betekent dus niet dat je 3 uur voor de spiegel gaat staan om je haar goed te doen en het betekent he-le-maal niet Bill Kaulitz!
    En ik zeg niet dat Cinema Bizarre wel punk is, maar ik geloof gewoon níet dat Shin Bill heeft nageaapt. Like, Bill kan hem volgens mij echt geen fuck schelen.
    Mijn mening.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 16:32 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Bandana: ergens heb je inderdaad wel gelijk, hoe erg ik het zelf ook vind. :X


    Let the Night embrace you