• klik
    :')
    Wie staat het beter?

    Bill.
    Dat wit ziet er zo goedkoop uit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het eigelijk niet bepaalt leuke kapsel.
    Maar als ik moet kiezen, dan wel Bill.
    Ben wel gewend vanwege zijn haarstijlen en het staat hem wel beter.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Bandana schreef:
    (...)
    Anders. Cinema Bizarre is nog apart, Tokio Hotel is gewoon veranderd in een popbandje, en waarschijnlijk gaat iedereen me nu haten, maar ze zijn gewoon té wannabe-rock om een hanekam te dragen.
    Maar dat wannabe-rock kan ook aan de fans liggen :Y)

    En dat mensen zeggen dat het slordiger is gedaan: kom op mensen, een hanekam is punk, niet pop. P-u-n-k, dat betekent dus niet dat je 3 uur voor de spiegel gaat staan om je haar goed te doen en het betekent he-le-maal niet Bill Kaulitz!
    En ik zeg niet dat Cinema Bizarre wel punk is, maar ik geloof gewoon níet dat Shin Bill heeft nageaapt. Like, Bill kan hem volgens mij echt geen fuck schelen.
    Mijn mening.


    _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BlackxRoses schreef:
    Omg wat sneu/zielig/laag bij de grond. Ik vind die Shin nu wel een loser zonder stijl:X -sorry moest ff, niet boos op me worden CB-fans:$- Ik bedoel als je stoer wilt doen, verzin dan toch lekker een originele stijl hé-.-' inplaats van het te jatten...-.-'


    mjah, dacht ik eerst ook (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het staat ze geen van beide [:
    Sorry, CB en TH fans :x


    Alis volat propriis.

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nee, want CB heeft geen fans van 12 (oké er zijn uitzonderingen) die de jongens na willen doen in alles wat ze doen met hun haar of makeup of kleding of wat dan ook. En TH heeft dat wel, dus er zullen onder de TH fans straks best veel met een hanenkam lopen, dat deden ze ook met zijn leeuwenkapsel.^^

    -neemt het op voor mede fans-
    12 jarige komen helemaal niet zoveel voor. Geloof me, ik ga ze allemaal af voor THH. Misschien op Quizlet, maar hier zitten niet de diehard fans.
    Daarnaast zijn veel CB fans ex-TH fan of houden ze van beide. Uitzonderingen daar gelaten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 17:30 ]

    Die Shin.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nah, dan ga ik toch voor Bill.


    you'll never walk alone

    Bill

    Nyctalopia schreef:
    Bij Bill is het mooier en netter gedaan. Maar het staat ze allebei wel.


    Let's do this poo

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze erop doelt dat het feit dat een bandlid van een minder succesvolle band ineens hetzelfde kapsel neemt als dat van een wel succesvolle band toch wel erg curieus en onorgineel is?


    Ja dat bedoel ik inderdaad, misschien nogal onhandig uitgelegd door mezelf ofzo?


    .

    Dan ga ik voor Bill.

    Bill


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nee, want CB heeft geen fans van 12 (oké er zijn uitzonderingen) die de jongens na willen doen in alles wat ze doen met hun haar of makeup of kleding of wat dan ook. En TH heeft dat wel, dus er zullen onder de TH fans straks best veel met een hanenkam lopen, dat deden ze ook met zijn leeuwenkapsel.^^


    *kuch*
    No offence, maar ik ben twaalf haha.
    Maar er is bij elke band zo ongeveer wel een die-hard-kliekje denk ik. En het principe dat bijvoorbeeld Bill, Shin of whatever een hanekam heeft en de fans dat ook doen betekent niet ALTIJD dat ze het doen om hun na te doen, maar misschien omdat ze het leuk vinden ofzo :B


    -

    Ik vind Shin redelijk zielig op het moment, haha, pech heeft-ie, het staat Bill beter. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson