• klik
    :')
    Wie staat het beter?

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nee, want CB heeft geen fans van 12 (oké er zijn uitzonderingen) die de jongens na willen doen in alles wat ze doen met hun haar of makeup of kleding of wat dan ook. En TH heeft dat wel, dus er zullen onder de TH fans straks best veel met een hanenkam lopen, dat deden ze ook met zijn leeuwenkapsel.^^

    Wat maakt het uit dat TH 12 jarige fans hebben? Dat heeft CB ook hoor, ga daar maar van uit!
    Uit wat jij zegt kan ik afleiden dat je denkt dat TH kindersterretjes zijn en dat is net niet zo.
    Dus wat ga je nu met leeftijden komen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shin.


    I am an idiot, I move.

    ^ Precies
    Daarnaast zijn veel fans opgegroeid.
    Ik werd fan met 14, en word nu in april 19.
    Do the math.
    Doordat ze ouder worden vallen ze misschien minder op, en komen de jongere nieuwe generatie fans meer naar voren. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg? Wat is er mis met 12 jarige?
    Ze zijn niet allemaal zo idioot, daarnaast ken ik mensen die bv 32 zijn, en ook niet sporen. Leeftijd telt niet zo.
    En daarnaast zit CB in precies dezelfde leeftijdscategorie.
    [/geblaat]
    Ik dwaal af.

    Cherished schreef:
    ^ Precies
    Daarnaast zijn veel fans opgegroeid.
    Ik werd fan met 14, en word nu in april 19.
    Do the math.
    Doordat ze ouder worden vallen ze misschien minder op, en komen de jongere nieuwe generatie fans meer naar voren. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg? Wat is er mis met 12 jarige?
    Ze zijn niet allemaal zo idioot, daarnaast ken ik mensen die bv 32 zijn, en ook niet sporen. Leeftijd telt niet zo.
    En daarnaast zit CB in precies dezelfde leeftijdscategorie.
    [/geblaat]
    Ik dwaal af.


    agree

    shin. Maar ik vind het wel gejat van hem. bij bill lijkt het alsof hij een grote zwarte doos op zijn hoofd heeft :X


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Cherished schreef:
    ^ Precies
    Daarnaast zijn veel fans opgegroeid.
    Ik werd fan met 14, en word nu in april 19.
    Do the math.
    Doordat ze ouder worden vallen ze misschien minder op, en komen de jongere nieuwe generatie fans meer naar voren. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg? Wat is er mis met 12 jarige?
    Ze zijn niet allemaal zo idioot, daarnaast ken ik mensen die bv 32 zijn, en ook niet sporen. Leeftijd telt niet zo.
    En daarnaast zit CB in precies dezelfde leeftijdscategorie.
    [/geblaat]
    Ik dwaal af.


    Inderdaad.
    Ze hebben beide een invloed op dezelfde leeftijdscatogoriën dus ga niet lopen zeiken over de leeftijden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Cherished schreef:
    ^ Precies
    Daarnaast zijn veel fans opgegroeid.
    Ik werd fan met 14, en word nu in april 19.
    Do the math.
    Doordat ze ouder worden vallen ze misschien minder op, en komen de jongere nieuwe generatie fans meer naar voren. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg? Wat is er mis met 12 jarige?
    Ze zijn niet allemaal zo idioot, daarnaast ken ik mensen die bv 32 zijn, en ook niet sporen. Leeftijd telt niet zo.
    En daarnaast zit CB in precies dezelfde leeftijdscategorie.
    [/geblaat]
    Ik dwaal af.


    Indeed.


    -

    Cherished schreef:
    ^ Precies
    Daarnaast zijn veel fans opgegroeid.
    Ik werd fan met 14, en word nu in april 19.
    Do the math.
    Doordat ze ouder worden vallen ze misschien minder op, en komen de jongere nieuwe generatie fans meer naar voren. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg? Wat is er mis met 12 jarige?
    Ze zijn niet allemaal zo idioot, daarnaast ken ik mensen die bv 32 zijn, en ook niet sporen. Leeftijd telt niet zo.
    En daarnaast zit CB in precies dezelfde leeftijdscategorie.
    [/geblaat]
    Ik dwaal af.

    Euhm, ik werd ook fan toen ik 11 was. Maar ik word gewoon ziek van dat gedoe hier steeds. Shin aapt niemand na, of het ging gewoon perongelijk. Like Strify loves Bill (overdreven maar hij vond wel dat Bill een leuke stijl had) de rest van de band kan TH niks schelen. En ik vind het gewoon kut dat TH en CB steeds vergeleken worden. Ze lijke qua muziek ook absoluut niet op elkaar. Maar goed, ik bedoel gewoon te zeggen dat er veel jonge fans zijn die Bill ook na doen, en dat is bij Shin niet het geval. Maar laat maar, ik wil geen ruzie, met niemand, ik word alleen een beetje kierewiet van dit gedoe. XD

    dit is niet goed voor mijn hart geloof ik x]


    -

    Nyctalopia schreef:
    Bij Bill is het mooier en netter gedaan. Maar het staat ze allebei wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Sagesse schreef:
    (...)
    Wat maakt het uit dat TH 12 jarige fans hebben? Dat heeft CB ook hoor, ga daar maar van uit!
    Uit wat jij zegt kan ik afleiden dat je denkt dat TH kindersterretjes zijn en dat is net niet zo.
    Dus wat ga je nu met leeftijden komen?

    Dat zeg ik toch niet? En ik vind TH helemaal niet kinderachtig, verre van zelf, ik ben al 4 jaar fan! En ik krijg nog steeds geen genoeg van ze. Maar ik bedoel gewoon dat er veel jonge fans zijn die de jongens echt na gaan doen en hun eigen stijl vergeten. En ik heb niks tegen jonge fans (behalve de geflipte versies) want hun zijn de nieuwe generatie fans als de oude garde verdwijnt. Don't blame me anything.


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Euhm, ik werd ook fan toen ik 11 was. Maar ik word gewoon ziek van dat gedoe hier steeds. Shin aapt niemand na, of het ging gewoon perongelijk. Like Strify loves Bill (overdreven maar hij vond wel dat Bill een leuke stijl had) de rest van de band kan TH niks schelen. En ik vind het gewoon kut dat TH en CB steeds vergeleken worden. Ze lijke qua muziek ook absoluut niet op elkaar. Maar goed, ik bedoel gewoon te zeggen dat er veel jonge fans zijn die Bill ook na doen, en dat is bij Shin niet het geval. Maar laat maar, ik wil geen ruzie, met niemand, ik word alleen een beetje kierewiet van dit gedoe. XD

    dit is niet goed voor mijn hart geloof ik x]

    Ja dat snap ik, maar hopelijk snap jij ook dat ik het nogal weird vind dat hij ineens ook met een iro loopt :')
    Verder heb ik me dr niet in verdiept of iets.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik, maar hopelijk snap jij ook dat ik het nogal weird vind dat hij ineens ook met een iro loopt :')
    Verder heb ik me dr niet in verdiept of iets.

    Nee oké ik snap dat als jij dat ziet zoeits hebt van "Wtf, naaper!" Maar als je er we lverder op in was gegaan had je ook geweten dat hij het tijdens 1 concert heeft gehad en tijdens 1 interview en nu staat het weer gewoon naar beneden. Maar dat doen die gastjes altijd, laatst had Strify ook ineens een ander kapsel, iedereen in de stress. Had hij ziojn lok de andere kant uitgepakt, leek het of hij helemaal bruin haar had. En zo ging het denk ik ook bij Shin XD


    -

    Bill <3_<3
    Maar die Shingast staat het ook wel sexy :Y)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 22:08 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Striflicious schreef:
    (...)
    Nee oké ik snap dat als jij dat ziet zoeits hebt van "Wtf, naaper!" Maar als je er we lverder op in was gegaan had je ook geweten dat hij het tijdens 1 concert heeft gehad en tijdens 1 interview en nu staat het weer gewoon naar beneden. Maar dat doen die gastjes altijd, laatst had Strify ook ineens een ander kapsel, iedereen in de stress. Had hij ziojn lok de andere kant uitgepakt, leek het of hij helemaal bruin haar had. En zo ging het denk ik ook bij Shin XD

    Haha ja nja ik posste ook gewoon van 'wie staat het beter' en daarna nog van 'misschien is het niet eens met opzet ofzo o.O'
    En ja t kan best, maar ik verdiep me nooit zo in dingen die ik niet leuk vind. :')

    Cherished schreef:
    (...)
    Haha ja nja ik posste ook gewoon van 'wie staat het beter' en daarna nog van 'misschien is het niet eens met opzet ofzo o.O'
    En ja t kan best, maar ik verdiep me nooit zo in dingen die ik niet leuk vind. :')

    Ik neem jou ook niks kwalijk hoor.^^
    Hihi, dat doe ik ook nooit hoor. ;x


    -