• klik
    :')
    Wie staat het beter?

    Silbermond schreef:
    (...)
    Nee dat niet maar stilaan waren ze dat al aan het worden voor ze Gaga en SpaceCowboy leerden kennen, alleen is hun fanbase meer underground en minder outgoing als die van tokio hotel -nee die is geen vooroordeel of gemene opmerking, naar geen enkele fan toe. Hier bedoel ik verder niks mee-.


    En wil iedereen alsjeblieft wel elkaars mening respeceteren. Niet gelijk erop in hakken en bitchen etc. Tis gewoon een opmerking die Tara plaatste omdat het haar opviel. Het is nu niet echt de bedoeling dat TH-fans en CB-fans elkaar de koppen in gaan slaan. Er word gewoon gevraagd bij wie je het mooier vind, niet wie het het meest 'gejat' of 'nageaapt' heeft van de ander.

    Ik probeer zeker geen ruzie te stoken hoor,ik zei alleen m'n mening (:


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    (...)
    Ik probeer zeker geen ruzie te stoken hoor,ik zei alleen m'n mening (:
    I know, maar de meeste meningen, hakken nogal behoorlijk op elkaar in. En het is wel de bedoeling dat het hier gezellig blijft :Y). En het was niet specifiek naar jou gericht hoor, maar gewoon naar het gehele topic.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het bij beide vréselijk staan x].


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silbermond schreef:
    (...)
    Nee dat niet maar stilaan waren ze dat al aan het worden voor ze Gaga en SpaceCowboy leerden kennen, alleen is hun fanbase meer underground en minder outgoing als die van tokio hotel -nee die is geen vooroordeel of gemene opmerking, naar geen enkele fan toe. Hier bedoel ik verder niks mee-.


    En wil iedereen alsjeblieft wel elkaars mening respeceteren. Niet gelijk erop in hakken en bitchen etc. Tis gewoon een opmerking die Tara plaatste omdat het haar opviel. Het is nu niet echt de bedoeling dat TH-fans en CB-fans elkaar de koppen in gaan slaan. Er word gewoon gevraagd bij wie je het mooier vind, niet wie het het meest 'gejat' of 'nageaapt' heeft van de ander.

    Als we elkaars koppen in zouden slaan zou het moeilijk worden voor mij. Ik ben TH en CB fan, moet ik dan mijn eigen kop inslaan? XD

    dilemaa:8

    [ bericht aangepast op 23 nov 2009 - 21:38 ]


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Als we elkaars koppen in zouden slaan zou het moeilijk worden voor mij. Ik ben TH en CB fan, moet ik dan mijn eigen kop inslaan?

    :8
    Kun je proberen :'DD. Mag ik dan toekijken???:9~ -ramptoerist-


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Kun je proberen :'DD. Mag ik dan toekijken???:9~ -ramptoerist-

    Whaha ga je gang! XD
    slaat haar eigen kop in Auw O.o


    -

    Silbermond schreef:
    (...)
    Nee dat niet maar stilaan waren ze dat al aan het worden voor ze Gaga en SpaceCowboy leerden kennen, alleen is hun fanbase meer underground en minder outgoing als die van tokio hotel -nee die is geen vooroordeel of gemene opmerking, naar geen enkele fan toe. Hier bedoel ik verder niks mee-.


    En wil iedereen alsjeblieft wel elkaars mening respeceteren. Niet gelijk erop in hakken en bitchen etc. Tis gewoon een opmerking die Tara plaatste omdat het haar opviel. Het is nu niet echt de bedoeling dat TH-fans en CB-fans elkaar de koppen in gaan slaan. Er word gewoon gevraagd bij wie je het mooier vind, niet wie het het meest 'gejat' of 'nageaapt' heeft van de ander.


    Kirsten is een heldin in 'uit de noodhelpen' x'D
    Oeh mag ik ipv koppen inslaan gaan moshen?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Als het niet normaal kan sluit ik dit topic wel hoor. :')

    Shin liep er eerder mee dan Bill. Hij deed het al voor Bill het had. Dus eigenlijk is het niet Shin die Bill na-aapt... De eerste foto's waren er van Shin eerder dan Bill dus wie is dan eerder? Volgens mij Shin xD


    I'm your bitch [:

    Walter schreef:
    Ik vind het bij beide vréselijk staan x].

    wat ik al eerder zei ik kies voor bill _O_

    BadThoughts schreef:
    OMYGOODNESS !!
    BILL IS DAAR VERDOMD SEXY !!
    Oké sorry, dat moest even !! ^^
    Aapt die ene Bill na of zo? Of is het toevallig?
    Naja, het staat Bill gewoon het beste. Die rechtse niet, en die ken ik niet eens !!

    Biiiiil. :')


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Bill. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Bill ofcourse