• hey!
    Sommige weten miss al dat ik in een apartement woon andere miss niet
    maar goed het apartement helemaal boven was dus verkocht omdat er eigelijk toch .niemand woonde en nu heb daar dus nieuwe buren,maar die mensen blijken dus geen nederlands te spreken en zels geen engels aleen spaans!En ze komen uit zo'n iniaanen dorp.srry maar ik vind die echt raar je ze komen in belgie wonen maar ze kunnen maar 1 taal o_O
    Heeft er iemand ook zo'n rare buren


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Moustache schreef:
    De onze zijn gelukkig normaal :')
    zullen we ruilen?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn buren schreeuwen de hele dag tegen hun kinderen.
    Maar die kinderen zijn ook niet bepaald lieverdjes. ;x
    Die zoon van hun doet hét volgens mij zo ongeveer elke dag want ik hoor weleens wat gekreun door de muur. ><
    En die dochter droeg op haar 9e al elke dag hoge hakken, mini-rokjes enz. en scheldt al die kinderen hier uit.


    hoi, jij bent leuk.

    maar niet alleen zij es raar
    -er is nog iemand anders die geen druk bel heet maar we een koeienbel waarme je moet rammelen
    -eentje die haar tv altijd op het maximun vollume zet
    -eentje die heel het gebouw contorleert en wil dat alles super proper is
    -eentje die met zakken voor mensen hun raam gaat zwaaien in de hoop de krant te krijgen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik wist het niet want k ken je niet(cool) wahaha
    maarja, ik heb in 2 jaar 5 verschillende buren gehad, want ze verhuisde de hele tijd (nie dat dat raar is:P)


    overrated

    onze linkse buren zijn echt lawaai mensen, ze hebben vaak tuinfeestjes en als ze 's avonds thuiskomen hoor je altijd keihard autodeuren enzo, onze rechtse buurvrouw is een wat oudere, aardige Surinaamse vrouw. en onze buren tegenover ons zij in een woord vreselijk =='

    Het zijn zulke kinderachtige mensen.. wij hebben 2 auto's en hun zelfs 3 maar daardoor is er vaak weinig parkeerruimte en daar gingen ze plots dan kinderachtig over doen. op hun oprit passen mákkelijk 2 auto's maar vaak zetten ze er een of niet eens eentje op 'omdat de prullenbak er dan niet langs kan' yeah right een auto is geen 5 meter lang..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    knap dat ze al zo ver gekomen zijn.


    blame the bully.

    Wij hebben eigenlijk tamelijk normale buren. Er worden wel eens links en rechts feestjes gehouden, maar de ene komen dan steeds achteraf vragen van; 'Het was toch niet te lawaaierig? We hebben jullie toch niet wakker gemaakt?' Dus ze zijn vooral geen last. Het leuke bij ons in de straat is dat iedereen met iedereen overeen komt, dus we kennen iedereen en hebben nooit problemen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MissShinoda schreef:
    onze linkse buren zijn echt lawaai mensen, ze hebben vaak tuinfeestjes en als ze 's avonds thuiskomen hoor je altijd keihard autodeuren enzo, onze rechtse buurvrouw is een wat oudere, aardige Surinaamse vrouw. en onze buren tegenover ons zij in een woord vreselijk =='

    Het zijn zulke kinderachtige mensen.. wij hebben 2 auto's en hun zelfs 3 maar daardoor is er vaak weinig parkeerruimte en daar gingen ze plots dan kinderachtig over doen. op hun oprit passen mákkelijk 2 auto's maar vaak zetten ze er een of niet eens eentje op 'omdat de prullenbak er dan niet langs kan' yeah right een auto is geen 5 meter lang..
    willen jou buren mee doen aan een verkiezing de raarste buren?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Aan de ene kant woont een vrouw met 2 kinderen en die kinderen zijn beide hoogbegaafd en eigenlijk heb ik niet echt buren aan de andere kant :'DD


    -

    Mijn buren zijn normaal (cat)


    -

    Ik heb heel aardige buren {:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hannahisleuk schreef:
    Mijn buren zijn gelukkig wel normaal :Y)

    Mijn buurman is vsampier, want hi jgaat midden in de nacht naar buiten of tv kijken enz. en hij laat de voordeur open staan en al dat soort shit


    We can only learn to love by loving.

    Crumble schreef:
    (...)
    Jah joh, verder zijn ze heeeeel normaal x'D Gekke mensen.
    Ja, verder zijn ze heel normaal. Die vrouw is altijd heel vriendelijk tegen ons (:


    Only losers can act the way you do