• Yooo..
    Ik heb een nieuwe story, en tot nu toe is die vet saai :] Wat best wel logisch is, want ik schreef gister om 1u 's nachts het eerste deel, gewoon uit verveling :')
    Maar ja, het is dus een story met TH, over een meisje die nogal veel hallucinaties heeft..
    (...) is een meisje. Ze is 15 jaar, en word 16 op 26 april [:Y)] Sinds ze 5 was, heeft ze verschrikkelijk last gehad van hallucinaties, en niemand weet waardoor het komt. De meeste denken gewoon dat het simpelweg een verzinsel is, dat ze gewoon veel fantasie heeft, maar dat is niet zo. (...) Heeft er veel last van, en kan het verschil tussen de realiteit, en een van haar "aanvallen" niet meer zien..
    Het verhaal begint op eerste kerstdag 2005,

    Oké de rollen die ik nodig heb:
    Hoofdpersoon :Y): xCIxTHx - Ilse McHallen
    BFF hoofdpersoon[/+ Tom vriendinding]: Marihuana - Brodie Rose Alléy Dixon
    Begeleider[/snap het niet? Vraag :Y)]: xBabyxFacex - Angie Smith
    Andere twee vriendinnen +
    -Gustav
    : OverMyHead - Anouk Meijers
    -Georg
    :Kauwgomjunky - Nickita Mosley
    Iemand btw ideeën voor meer rollen? x]
    Thanks :Y)
    xox<3

    Invullen:
    Naam:
    Hobby's:
    Uiterlijk:
    Introtext: [/iets over jezelf]

    Als je nog een rol wilt, mag je zelf iets bedenken en dan zal ik kijken of het erin past :Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 16:31 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    hoofdpersoon of BFF hoofdpersoon! kies maar waarbij dit personage het beste past ;)

    Naam: ilse McHallen
    hobby's"paardrijden, zingen, shoppen
    uiterlijk: Blond haar, groene ogen 1.74M lang



    hallo, mijn naam is Ilse Mchallen, Ik ben 15 jaar oud en ik hou van dieren en gek doen. Mijn vrienden zijn mijn alles. Met mijn ouders heb ik een mindere band. ze zijn namelijk nooit thuis. ook ga ik graag winkelen, samen met mijn vriendinnen! Ik hoop dat je nu genoeg over mij weet!

    xIlse

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 15:18 ]

    xCIxTHx schreef:
    hoofdpersoon of BFF hoofdpersoon!

    moet ik nog iets invullen?

    Ja,
    je naam hobby's en uiterlijk + introtext [: uiterlijk mag met foto


    all I want for christmas is a girlfriend

    xCIxTHx schreef:
    hoofdpersoon of BFF hoofdpersoon! kies maar waarbij dit personage het beste past ;)

    Naam: ilse McHallen
    hobby's"paardrijden, zingen, shoppen
    uiterlijk: Blond haar, groene ogen 1.74M lang



    hallo, mijn naam is Ilse Mchallen, Ik ben 15 jaar oud en ik hou van dieren en gek doen. Mijn vrienden zijn mijn alles. Met mijn ouders heb ik een mindere band. ze zijn namelijk nooit thuis. ook ga ik graag winkelen, samen met mijn vriendinnen! Ik hoop dat je nu genoeg over mij weet!

    xIlse

    Thanks :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    BFF
    Naam: Brodie Rose Alléy Dixon.
    Hobby's: Houdt van shoppen en uitgaan met vrienden, heeft een verslaafdheid aan films, en muziek. Danst graag, en tekent vaak. Zingt de hele dag door.
    Uiterlijk: Lang, stijl zwart haar. Prachtige rondingen, en grote borsten. Blauwe ogen.
    Introtext: Hiyaa. Nou, ik ben Brodie Rose Alléy Dixon. Friends call me Brad, door de afkorting. Ik ben 16 jaar oud. Ben spontaan, zelfverzekerd, vrolijk, vaak melig en misschien wel een tikkeltje arrogant. Ik heb veel te vertellen, hou van mijn vrienden en ofcourse hou ik van muziek. Ik ben een echte filmfreak, dans graag, teken vaak en zing echt de hele dag door. En dan bedoel ik ook écht de hele dag door. En ik kan echt serieus nooit stilzitten.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 16:12 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje voor de rol :D

    Marihuana schreef:
    BFF
    Naam: Brodie Rose Alléy Dixon.
    Hobby's: Houdt van shoppen en uitgaan met vrienden, heeft een verslaafdheid aan films, en muziek. Danst graag, en tekent vaak. Zingt de hele dag door.
    Uiterlijk: Lang, stijl zwart haar. Prachtige rondingen, en grote borsten. Blauwe ogen.
    Introtext: Hiyaa. Nou, ik ben Brodie Rose Alléy Dixon. Friends call me Brad, door de afkorting. Ik ben 16 jaar oud. Ben spontaan, zelfverzekerd, vrolijk, vaak melig en misschien wel een tikkeltje arrogant. Ik heb veel te vertellen, hou van mijn vrienden en ofcourse hou ik van muziek. Ik ben een echte filmfreak, dans graag, teken vaak en zing echt de hele dag door. En dan bedoel ik ook écht de hele dag door. En ik kan echt serieus nooit stilzitten.

    Thanks [:

    Heb er nog een paar nodig x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    xCIxTHx schreef:
    Dankje voor de rol :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vriendin Gustav? [á]
    Naam: Anouk Meijers
    Hobby's: muziek luisteren, hardlopen, tekenen.
    Uiterlijk: 1.62 m. Bruine krullen, blauwe ogen, schattig, slank, tatoeage van elfje op schouderblad.
    Introtext: Hey! Ik ben Anouk Meijers. Ik ben 16 jaar oud en woon daardoor dus nog gezellig thuis met mijn ouders en mijn oudere broer. O, en met mijn hond, Felix. Gestoord, lui beest dat het is. Mijn persoonlijkheid is nogal... apart. Het ligt maar net aan het moment. Ik ben hyper, vrolijk, lui, flauw, rustig, verstandig, spontaan, kinderlijk, dom, slim allemaal door elkaar. Vreselijk irritant vinden sommige mensen dat. Vrienden zijn alles voor me. Mijn hobby's zijn muziek luisteren - vanalles, maar het lieft rock, punk of metal - hardlopen en tekenen - wat ik volgens sommige wel goed kan. Verdorie, Felix moet plassen. Got to run! Bye <3 Anouk


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb nog 2 rollen nodig (':

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 16:41 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    OverMyHead schreef:
    Vriendin Gustav? [á]
    Naam: Anouk Meijers
    Hobby's: muziek luisteren, hardlopen, tekenen.
    Uiterlijk: 1.62 m. Bruine krullen, blauwe ogen, schattig, slank, tatoeage van elfje op schouderblad.
    Introtext: Hey! Ik ben Anouk Meijers. Ik ben 16 jaar oud en woon daardoor dus nog gezellig thuis met mijn ouders en mijn oudere broer. O, en met mijn hond, Felix. Gestoord, lui beest dat het is. Mijn persoonlijkheid is nogal... apart. Het ligt maar net aan het moment. Ik ben hyper, vrolijk, lui, flauw, rustig, verstandig, spontaan, kinderlijk, dom, slim allemaal door elkaar. Vreselijk irritant vinden sommige mensen dat. Vrienden zijn alles voor me. Mijn hobby's zijn muziek luisteren - vanalles, maar het lieft rock, punk of metal - hardlopen en tekenen - wat ik volgens sommige wel goed kan. Verdorie, Felix moet plassen. Got to run! Bye <3 Anouk

    Dankje [: nog 2 xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Rol: Vriendin Georg als dat nog kan
    Naam: Nickita Mosley
    Hobby's: teksten schrijven met haar vrienden dingen doen
    Uiterlijk: zwart haar blauwe ogen 1.72 niet te dik maar ook niet te dun
    Introtext:
    Haay mijn naam is Nickita Mosley
    Ik ben 17 jaar en ben verslaaft aan lolly`s en muziek
    ik hou van tesksten schrijven en lekker chillen met me vrienden
    Ik ben vaak vrolijk en hou van grapjes maken
    ik bekijk ook alles aan de zonnigge kant wand jah alles komt toch ooit wel goed toch ;)
    Verder is me leven gewoon eigenlijk als elk tiener meisje
    maar ik ga nu wand me mob gaat bye bye <3

    (Zucht teksteschrijven is niet egt mijn ding xD)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 9:36 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Rol: Vriendin Georg als dat nog kan
    Naam: Nickita Mosley
    Hobby's: teksten schrijven met haar vrienden dingen doen
    Uiterlijk: zwart haar blauwe ogen 1.72 niet te dik maar ook niet te dun
    Introtext:
    Haay mijn naam is Nickita Mosley
    Ik ben 17 jaar en ben verslaaft aan lolly`s en muziek
    ik hou van tesksten schrijven en lekker chillen met me vrienden
    Ik ben vaak vrolijk en hou van grapjes maken
    ik bekijk ook alles aan de zonnigge kant wand jah alles komt toch ooit wel goed toch ;)
    Verder is me leven gewoon eigenlijk als elk tiener meisje
    maar ik ga nu wand me mob gaat bye bye <3

    (Zucht teksteschrijven is niet egt mijn ding xD)

    Dankjewel [x


    all I want for christmas is a girlfriend

    Kan je al beginnen? ;3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wanneer komt er vervolg? :D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 15:55 ]

    xCIxTHx schreef:
    Wanneer komt er vervolg? :D

    Vandaag waarschijnlijk :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend