• Dat lijkt me duidelijk genoeg ¬¬
    Als jij het op je profiel hebt staan, zet er aub

    ©Muppy007

    onder...

    (A)

    Ik heb het nergens op staan. Maar eigenlijk heeft het niet veel zin dat je dat zegt, want op netlog, en hyves waarschijnlijk ook, staat het ook bij vele mensen! Dus ik weet niet of het uithaalt dat je dat hier zegt.

    xD

    (A)

    kZou de volgende keer met zo'n gedicht/gebed/verhaal hem gewoon als een plaatje opslaan met watermerk ofzo. o:


    Mew <3

    mhmh, maar dan typen ze m over :(

    Hmmz.. Dat is waar o.o o.x


    Mew <3

    :(

    Ik heb dat ding nog nooit op mijn profiel gehad, want iedere keer stond er weer: Niet kopiëren.;3
    Ik was wel benieuwd wie dat gemaakt had, maar ik vind hem in ieder geval geniaal.

    xoxo


    ok

    dankjee :)

    Ik heb hem ook op me profiel staan maar ik wist niet dat hij door jou gemaakt was.
    Sorry (A)
    Maar ik zet het er wel onder (A)
    xD

    P.s hij is geweldig!!!


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Oooowwww dus jij hebt het geschreven!!!!! Ik dacht al wie is dat geniale persoon xD Ik had het eerst wel op mijn profiel maar nu niet meer, ik had er Tom in gemaakt in plaats van Tokio Hotel.

    Ö Mups
    Ik vind dit wel erg voor jouw want ik wist hé-le-maal niet dat jij dat had gemaakt!
    Ik had het van iemand op Netlog overgepakt want er stond bij; Kopieërn mag en dus zette ik dat ook op mijn Netlog. Maar het is er nu al af.

    Sorry daarvoor!

    doe niet zo lullig
    als je niet wil dat iedereen het kopieert, maak er dan geen.
    en er is geen enige echte orignele, because, het enige echte zou van th zelf zijn, en dat is niet zo ^^

    jap, dat is waar wat je zegt äber ik zie TH gene gebed sgrijven hoor

    (...)
    jap, dat is waar wat je zegt äber ik zie TH gene gebed sgrijven hoor

    Dat zou pas té ego zijn. :'D


    ok

    ik heb het van een andere site!ik wist niet dat het van jou kwam!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.