• Yooo..
    Ik heb een nieuwe story, en tot nu toe is die vet saai :] Wat best wel logisch is, want ik schreef gister om 1u 's nachts het eerste deel, gewoon uit verveling :')
    Maar ja, het is dus een story met TH, over een meisje die nogal veel hallucinaties heeft..
    (...) is een meisje. Ze is 15 jaar, en word 16 op 26 april [:Y)] Sinds ze 5 was, heeft ze verschrikkelijk last gehad van hallucinaties, en niemand weet waardoor het komt. De meeste denken gewoon dat het simpelweg een verzinsel is, dat ze gewoon veel fantasie heeft, maar dat is niet zo. (...) Heeft er veel last van, en kan het verschil tussen de realiteit, en een van haar "aanvallen" niet meer zien..
    Het verhaal begint op eerste kerstdag 2005,

    Oké de rollen die ik nodig heb:
    Hoofdpersoon :Y): xCIxTHx - Ilse McHallen
    BFF hoofdpersoon[/+ Tom vriendinding]: Marihuana - Brodie Rose Alléy Dixon
    Begeleider[/snap het niet? Vraag :Y)]: xBabyxFacex - Angie Smith
    Andere twee vriendinnen +
    -Gustav
    : OverMyHead - Anouk Meijers
    -Georg
    :Kauwgomjunky - Nickita Mosley
    Iemand btw ideeën voor meer rollen? x]
    Thanks :Y)
    xox<3

    Invullen:
    Naam:
    Hobby's:
    Uiterlijk:
    Introtext: [/iets over jezelf]

    Als je nog een rol wilt, mag je zelf iets bedenken en dan zal ik kijken of het erin past :Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 16:31 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    xBabyxFacex schreef:
    Mag ik ook nog een rolletje?^^
    Zoja,ik wil zusje Tom&Bill(of kan dat niet)

    Laat het me weten (A)

    XoxO

    Ja tuurlijk [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Alysse schreef:
    :S:S:S:S:S:S
    Oke, die mannetjes zijn stom
    maar ik heb net een liedje met die titel gedownload en ghaha, ik had daar nog nooit van gehoord en dat is zo grappig dat jullie story nu zo noemt :'D
    nuja, wat k grappig vind :'D x

    Eigenlijk heb ik het genoemd naar het liedje 'The bird and the worm' van Owl city :') Maar er zijn meerdere liedjes met die titel [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik het genoemd naar het liedje 'The bird and the worm' van Owl city :') Maar er zijn meerdere liedjes met die titel [:

    Gha ik had het ook over dat liedje. Is er ook niet zo een groep dat The Bird And the Bee ofzo heet? :')
    Nja x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Gha ik had het ook over dat liedje. Is er ook niet zo een groep dat The Bird And the Bee ofzo heet? :')
    Nja x

    Jep [: maar die kende ik 5 sec geleden ook niet xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    tnx voor de rol <3


    You can't touch music but music touch you

    Repentance schreef:
    (...)
    Jep [: maar die kende ik 5 sec geleden ook niet xD

    Hahha, oke :') x


    Some people make the world special just by being in it

    xCIxTHx schreef:
    Wanneer komt er vervolg? :D

    klik :Y)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk [:


    Ik zag dat je de story al bent gestart?Maar ik vul wel nog een personage in voor zusje B&T :P

    Invullen:
    Naam: Bloom Kaulitz
    Hobby's: Tekenen,Muziek luisteren,Skaten,msnen,naar de film,tv kijken
    Uiterlijk: Bruine haren,Blank,Bruine ogen,Slank,maar heeft meestal wijde kleren aan.
    Introtext: [/iets over jezelf]
    Heeyy :')
    Ik ben Bloom,en ik vertel graag mijn achternaam.KAULITZ:P
    Ik zeg het lekker hard zodat mensen dat horen en van alles gaan vragen over Tom of Bill.Zodat ik lekker kan vertellen dat Bill laatst nog bij mij in bed heeft geslapen omdat hij dacht dat er een moordenaar in huis was,en dat Tom nog steeds met een knuffel slaapt.Zoals je mss nu kunt lezen ben ik best gemeen voor mijn broers.Maar hun noemen mij uk(A),en ik ben al 14 hoor!Bijna 15 :D,En dan mag ik een keertje mee op tour,naja dat vind ik zelf dan!Ik ben altijd blij als Tom en Bill weg zijn op tour ofzo,want ik ben niet zoals hun.Ik kan geen ene noot zingen,ik speel geen gitaar en ik ben niet populair.Niet dat ik daar behoefte van heb maja.Ik lijk verder best veel op Tom maar mijn innerlijk lijkt op Bill.Achja maar toch blijf ik Bloom,het vervelende zusje van Tom en Bill(A)

    klaar:P
    kijk maar of je hem er in doet(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~