• HAHA. Sorry, even een nutteloos topic.
    Ik wilde net Aly&AJ typen (ken je toch wel hè?), nou en Eva moest Aly&Eva typen.
    (Jullie denken; ja, leuk? Hou je mond ofzeu o_O)
    Nah, eigenlijk wilde ik vragen;
    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets wilt gaan doen ofzo, en dan doe je onbewust iets anders?
    Bijvoorbeeld, dan wil ik naar de wc toelopen, loop ik naar mijn kamer :')


    I recycle my thoughts.

    ja idd iik had een keer dat ik mijn hamster terug in de kooi wilde zetten alleen liep naar de prullebak :S mar gelukkig kwam ik er op tijd achter....
    maar zulke dingen heb ik ook wel eens


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Jaa, redelijk vaak zelfs xD


    Sweet dreams will come true.

    Heb ik wel een shoor^^
    maa rkna nu gn voorbeel dbedenken:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik heb wel eens gehad dat m'n vriendin op school tegen me aan zat te kletsen terwijl ik AK zat te maken en toen had ze het de hele tijd over hoeveel huiswerk we hadden enzo.
    Dus ik wou schrijven: Kinderen in arme landen hebben niet veel geld
    En toen schreef ik dus op: Kinderen in arme landen hebben niet veel huiswerk xD
    Dus ik las het terug en ik had echt zoiets van Ehmmm.. ja, dat ook! En toen ik dat tegen mijn vriendin vertelden lach ze hellemaal in een deuk xD

    maar dit was mijn verhaal weer:P

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    gelukkig zijn we niet de enige xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Inderdaad xD


    I recycle my thoughts.

    heb ik ook vaak ga ik naar beneden om te drinken, even later ga ik weer naar boven zonder te hebben gedronken..


    Nvt

    Mahaha xD.
    Een paar dagen geleden was ik aan het werk, wilde ik zo de suikerpapiertjes/koffiemelkdingetjes/koekjespapier weggooien, gooide ik het lepeltje weg.
    Slim ;'D.
    Eva moest helemaal in die prullenbak gaan hangen.


    I recycle my thoughts.

    whahahaxD slim
    of dan ga je naar boven om te playstationen en dan ga je achter de computer


    Nvt

    heb ik ook vaak ga ik naar beneden om te drinken, even later ga ik weer naar boven zonder te hebben gedronken..
    Ja ik ook xD. Of dan loop ik naar mijn kamer en dan vergeet ik wat ik daar wilde doen.


    Sweet dreams will come true.

    (...)Ja ik ook xD. Of dan loop ik naar mijn kamer en dan vergeet ik wat ik daar wilde doen.

    Haha ja :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)Ja ik ook xD. Of dan loop ik naar mijn kamer en dan vergeet ik wat ik daar wilde doen.

    haha heb ik ook wel vaak.


    Nvt

    Mahaha xD.
    Een paar dagen geleden was ik aan het werk, wilde ik zo de suikerpapiertjes/koffiemelkdingetjes/koekjespapier weggooien, gooide ik het lepeltje weg.
    Slim ;'D.
    Eva moest helemaal in die prullenbak gaan hangen.

    Whaha, zoiets heb ik ook gehad, wil ik mn puntenslijper legen, gooi ik het slijpsel in m'n hand en de puntenslijper weg xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    lol


    Nvt

    laatst moest ik naar de wc loop ik naar de schuilkelder >.<
    of dan wil ik de hondenriem pakken liep ik naar de
    pc!!
    maar dan besef ik het niet :S egt fucking weird