• HAHA. Sorry, even een nutteloos topic.
    Ik wilde net Aly&AJ typen (ken je toch wel hè?), nou en Eva moest Aly&Eva typen.
    (Jullie denken; ja, leuk? Hou je mond ofzeu o_O)
    Nah, eigenlijk wilde ik vragen;
    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets wilt gaan doen ofzo, en dan doe je onbewust iets anders?
    Bijvoorbeeld, dan wil ik naar de wc toelopen, loop ik naar mijn kamer :')


    I recycle my thoughts.

    haha ja dan heb ik net wat eten gemaakt loop ik naar mijn kamer inplaats van naar de huiskamer
    en dan staa ik dan ik mijn kamer van huh hier moest ik niet naar toe
    of als je de telefoon op neem kijk ik altijd eerst wie het is en als ik dan op neem zeg ik bevoorbeeld hoi met anne(ik heet lisa) maar ik vind het wel altijd heel grappig

    Ik zei eens toen ik de telefoon opnam; Gelukkige verjaardag.

    ik wilde een keer vieze kopjes op de wc zetten. (: en ik typte eens ipv marco borsato mocro borstaap. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heb ik zowat elke dag x'D

    juaa das raar xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Haah, khad het dus vandaag nog voor ^^
    We kwamen, de free record shop uit, en ik vroeg aan mama, shit, waar heb ik mn fietssleuteltje nu weer achtergelaten? Ben ik het nu weer verloren?
    Ik had 'm vast in m'n hand x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha jhaa. Maar dan denk ik meestal aan het gene wat ik nog moet doen en niet meer aan het gene wat ik moest typen etc.

    Idd xD! Zo wou ik eens naar de kinderkamer (vroeger dan) en liep ik naar de keuken.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.