• De stelling van vandaag luidt:
    Commerciële bands verdienen geen succes

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sensible schreef:
    Like, elke band is wel commercieel, dus oneens.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Near schreef:
    Oneens, alhoewel de niet commerciële bands leuker zijn. Maar het draait toch allemaal om de muziek dus zolang ze maar goede platen maken ben ik tevreden (:


    Only losers can act the way you do

    Oneens,ik vind ze niet goed maar er izjn genoeg die ze wel goed vinden.Waarom zou de ene band wel succes mogen krijgen en de andere niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, mensen moeten eens stoppen met zaiken over het 'commercieel' zijn van bands, luister gewoon naar wat leuk klinkt, en ga niet tellen hoeveel fans ze hebben om origineel te wezen.


    blame the bully.

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Oneens.


    I need you like a heart needs a beat

    Sommige wel, sommige niet.


    Just a simple "I love you" (:

    Oneens. Als de muziek goed is, gun ik ze best succes. Ik vind wel dat niet-commerciële bands muziek maken omdat het hun passie is, en de commerciële bands meer voor het geld. En dat zie je vaak terug in de muziek, en dat is jammer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Near schreef:
    Oneens, alhoewel de niet commerciële bands leuker zijn. Maar het draait toch allemaal om de muziek dus zolang ze maar goede platen maken ben ik tevreden (:


    Some people make the world special just by being in it

    Misguided schreef:
    Sommige wel, sommige niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Tokio Hotel is ook commercieel geworden, en daar kan je echt geen tegendeel van bewijzen hoor, en toch hebben zij succes.
    Achja, lekker belangrijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens, zolang ze goed zijn vind ik alles best.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Opheliac schreef:
    Als ze al bekend zijn en goed zijn, worden ze later sowieso commercieel tegenwoordig.


    ok

    oneens


    Never give up the thing you believe in...

    Oneens; een band is een band.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?