• Wat er zoal kan gebeuren als je je man meesleurt om te winkelen.

    Deze brief werd onlangs verstuurd door het hoofd van de klantendienst van een bekende warenhuisketen.

    Geachte mevrouw Janssens,
    U bent een van onze trouwste klanten en danken u voor het gebruik van onze getrouwheidskaart.
    De manager van ons filiaal in Gent overweegt echter om u de toegang tot de winkel te ontzeggen, zolang uw echtgenoot zich niet gedraagt
    Hieronder vind u een overzicht van zijn wandaden over de laatste maanden, geregistreerd door onze veiligheidscamera’s
    15 juni:
    nam 24 doosjes condooms en gooide die in verschillende winkelwagentjes van verschillende klanten terwijl ze niet keken
    2 juli :
    stelde het alarm van alle wekradio’s in zodat ze zouden afgaan met een interval van 5 minuten
    7 juli:
    goot tomatensap op de vloer en maakte zo een spoor naar de afdeling voor de vrouw
    19 juli:
    sprak één van de medewerkers van de winkel aan en zei op een officiele toon “CODE 6 in klein electro” ……en keek geammuseerd naar wat er gebeurde
    14 augustus:
    plaatste een bord “Opgelet, natte vloer” in een ruimte met vast tapijt
    6 september:
    plaatste een tent midden in de afdeling “Outdoor” en zei tegen andere klanten dat ze welkom waren als ze worst en een gasfornuis meebrachten
    7 september:
    wanneer de assistent-manager van het filiaal hem vroeg of zij hem kon helpen, begon hij te wenen en riep: “Waarom kunnen jullie me niet met rust laten!”
    4 oktober:
    keek recht in de beveiligingscamera, plukte een bolletje uit zijn neus en at dit smakelijk op
    10 november:
    deed alsof hij keukenmessen aan het kiezen was en vroeg aan onze medewerkers waar hij antidepressiva kon vinden
    3 december:
    sloop de winkel rond terwijl hij het liedje van Mission Impossible aan het neuriën was
    8 december:
    in onze afdeling “Keukenaccessoires”, probeerde hij de “Madonna-look” met verschillende trechters

    18 december:
    verstopte zich achter een kledingrek en wanneer iemand kleding aan het kiezen was, riep hij “KIES MIJ, KIES MIJ!”
    21 december:
    wanneer een melding kwam over de luidspreker, legde hij zich in de foetushouding en riep “NEE, NEE, ik hoor die stemmen weer!”
    23 december:
    ging een kleedhokje binnen, wachte enkele minuten en riep dan luid: “Verdorie, het toiletpapier is op!”
    Hoogachtend,
    Patrick Vanzande
    Directeur klantenrelaties

    Whahaha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wahahhaa!! die zijn echt goed!!
    xx

    Geweldig


    Live life limitless.

    SERIOUSLY !
    SOW FUCKING AMAZINGx33

    18 december:

    verstopte zich achter een kledingrek en wanneer iemand kleding aan het kiezen was, riep hij “KIES MIJ, KIES MIJ!”


    ik ga deze een keer proberen whahahah wordt lachex(hoera)

    whaha , te grappig !

    lig egt in een deuk


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    LOOOOOOOOOOOL!xD


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    xD

    whahaah Die Zijn echt vet Grappig whahaxD


    Ice-cream Rockt more than you x3