• Helleeeu (:

    Vandaag hadden we dus Sinterklaas op school. (Er liepen trouwens twee sinterklaasen rond, echt eng. ._.) Maargoed, we gingen met de klas dit jaar geen suprises doen, maar een spel. Iedereen moest minimaal drie cadeau's kopen van in totaal 5 euro. We werden in de klas in drie groepen verdeeld. Ik zat met een aantal vriendinnen samen met onze twee mentoren (ja, ik weet ook niet waarom we er twee hebben x'D) Nouja, we legden allemaal onze cadeau's in het midden. Daarna gingne met de dobeelsteen gooien. Wie zes gooide, mocht een pakje pakken. Wanneer alle pakes weg waren, begon het echte spel. Als je een bepaalde cijfer gooide, moest je dat doen:

    1: een pakje van links pakken
    2: een pakte van rechts pakken
    3: een willekeurig pakje pakken
    4: een pakje openmaken (mag je niet houden)
    5: alle pakjes naar rechts schuiven (dus naar de buurman/vrouw)
    6: alle pakjes naar links schuiven


    Eén van de mentoren had de kookwekker gezet en wanneer die af zou gaan, mocht je alle pakjes houden die voor je liggen. En waar eindig ik mee? NIETS! x'D Echt, ik lag plat van het lachen. Maar ik kreeg uiteindelijk alle pakjes van mijn mentor. (cat)

    Maar het is een leuk spel. x]
    Ik moest dit even melden.
    Maar om het een beetje nuttig te houden? Deden jullie (of gaan jullie nog) iets anders dan suprises?

    (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bij ons kwam Sinterklaas niet (huil) Alleen bij de lagere school -die over onze school ligt- want daar zagen we 2 zwarte pieten !

    Dat spel deden wij vorig jaar. :'DD
    Maar dit jaar was het gewoon surprises. Tenminste, gisteravond.
    Vandaag kwam Sint langs met chocolademelk en speculaaspoppetjes.(cool)


    ok

    ik eb 2 chocolade letters en showergel die heerlijk ruikt.


    Love is the movement <3

    Dat spel heet dobbelen. Dat heb ik vandaag ook gedaan :'D
    Ik had uiteindelijk 4 badeendjes, een chocoladeletter en een potje typex :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    bij ons verdelen ze gewoon speculaas dat is al.

    Confessions schreef:
    Dat spel heet dobbelen. Dat heb ik vandaag ook gedaan :'D
    Ik had uiteindelijk 4 badeendjes, een chocoladeletter en een potje typex :x


    Ik had een schattig broodbakje, pennen en een geodriehoek x'D Maar het is in ieder geval iets x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Etoile schreef:
    bij ons verdelen ze gewoon speculaas dat is al.


    Das best saai eigenlijk ._.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    wij moesten ook met een dobbelsteen gooien enzo.. en we moesten verplicht ruile haha was wel lol =P was zelfs nog een hele rusie omdat mensen niet blij waren met wat ze hadden gehad egt dom..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    wij moesten ook met een dobbelsteen gooien enzo.. en we moesten verplicht ruile haha was wel lol =P was zelfs nog een hele rusie omdat mensen niet blij waren met wat ze hadden gehad egt dom..


    Het gaat om het plezier toch? Ik zat er niet eens mij dat ik eigenlijk niets had. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wij doen niet echt iets.
    Maar ik heb zwarte Piet blank het klaslokaal zien binnenkomen en zwart zien buiten gaan. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Revelation schreef:
    (...)

    Het gaat om het plezier toch? Ik zat er niet eens mij dat ik eigenlijk niets had. x'D

    Jah vind ik ook gaat om het plezier dat je heb..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Wij hadden zo'n groot pepernotengevecht in de kantine dat je kon schaatsen over de kruimels die de hele zaal bedekten :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bij ons komt de sint ook. Maar er moeten altijde een paar mensen naar voor in de klas gaan en een sinterklaasliedje zingen ofzo omdat ze stout geweest zijn. Das niet zo tof als je daar zelf moet staan, maar als je anderen ziet is het best grappig ja :p


    Listen to what we're not saying..

    Wij doen niets met school voor sinterklaas (4 havo) Maar er liep wel een sinterklaas rond voor de 1ste en 2de klassers. Maar die sinterklaas is een leraar, die ik vorig jaar had. Dus ik riep "Hallo Meneer van Elferen(hij is cool en jong)" hij zo "Ik ben Sinterklaas! Wil jij met zwarte piet mee in de zak naar Spanje?" God ik dacht dat ik niet meer bij zou komen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 19:31 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Etoile schreef:
    bij ons verdelen ze gewoon speculaas dat is al.


    I need you like a heart needs a beat