• De stelling van vandaag luidt:
    Een jongen van 20 mag geen verkering hebben met iemand van onder de 18.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bumblebee schreef:
    Iemand van 20 die verkering heeft met iemand van 13 vind ik er toch wel een beetje over.
    Maar ja, wie ben ik om te zeggen dat dat niet mag?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Oneens, want als je 17 bent, mag dat opeens niet, terwijl het wel nog kan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Liefde is niet verbonden met leeftijd. Dus oneens. Daarbij, het is wettelijk niet verboden - zolang de jongen haar maar niet zwanger maakt. 8)


    we were young but we were blind.

    Jenni schreef:
    Kan wel hoor,al moet er niet te veel tussen zitten!


    Alis volat propriis.

    Oneens..
    Leeftijd heeft niks me liefde te make =)


    Stop wishing, Start doing..

    Liefde is niet te stoppen, maakt niet uit wat voor leeftijd.


    when words fail, music speaks.

    Iemand van 13 met iemand van 20 vind ik wel... raar. Maar als je iemand van 37 en 44 hebt, vind ik het wel weer normaal. En bij beide is er 7 jaar verschil. Dus het ligt aan de leeftijd.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 19:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.

    Volgens de wet niet,maar regels zijn er om te overtreden hé.

    Oneens.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Volgens de wet niet, maar dat moeten ze helemaal zelf weten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.

    Ik vind dat het wel mag. Als ze echt om mekaar geven...?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.

    eigelijk vindt ik dat zever.
    Waarom 20 en niet 19?
    Ik ben ook samen met iemand van 19 en ben ook ng geen 18 hoor xD
    Op liefde kan je geen leeftijd zetten, ik ken iemand vn 17 die samen is met iemand vn 31 en zij zijn al 2 jaar perfect gelukkig samen.
    En waarom zou je dat niet goed keuren?
    als 2 mensen verliefd zijn, laat ze dat dan ook zijn. Er is niets mooier als verliefd zijn.


    Your Butt is Mine!

    oneens het maakt niet uit hoe oud je bent het gaat om de liefde
    het gaat om hoeveel jij van die persoon houd en houveel die persoon van jouw houd dat is de enigte wat teld niets anders je moet niet aan anderen mensen denken maar aan die persoon die persoon die van je houd en jij van hem


    /