• De stelling van vandaag luidt:
    Een jongen van 20 mag geen verkering hebben met iemand van onder de 18.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Als de jongen geen slechte bedoelingen heeft en als dat kind niet al te jong is maakt het niet uit. Maar ik denk dat zo'n jongen natuurlijk wel meer wil..?


    EGYPTIAN GOD

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Bumblebee schreef:
    Iemand van 20 die verkering heeft met iemand van 13 vind ik er toch wel een beetje over.
    Maar ja, wie ben ik om te zeggen dat dat niet mag?


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Oneens. Als ik hier eens mee zou zijn, zou mijn droom kapot gaan -verliefd op iemand boven de twintig- :'D


    Only losers can act the way you do

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.

    idd :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Hmm, gemengd. Er moet niet 10 jaar verschil tussen zitten ofzo. Maar 4 jaar verschil moet nog kunnen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    waarom niet?
    xD


    you were born original don't die as a copy

    Vind van wel.Een vriend van mij is 16 en heeft het met iemand van in de 20(weet niet mere hoe oud presies).Leeftijd maakt niet uit,het gaat om de liefde,als de puur en echt is boeit de rest niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    STRIFLICIOUS schreef:
    Dat kan best, liefde kent geen grenzen. Maar of het geaccepteerd word is iets anders...

    Tuurlijk wel (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Kan twee kanten hebben.
    Kijk, liefde is liefde, hoe oud enzo maakt niet uit.
    Maar aan de andere kant: Iemand van 12 met iemand van 20 kan niet vind ik.
    Maar over het algemeen eens.
    Liefde is liefde, hoe jong of oud, als het échte liefde is kan het gewoon. Maar het moet dan wel echte liefde zijn en er moeten geen rare dingen gebeuren. (Pedofilie etc.) En de reden dat je verkering neemt moet ook echt zijn liefde, en geen seks.
    Liefde is mooi, dus je waarom zouden we het gaan verbieden?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 16:57 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Age has no limit!

    (:
    Mijn ouders verschillen 11jaar! Boeiend?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ligt eraan hoe ver onder de 18. Tegen de tijd dat mijn vriendje 20 word ben ik 17, zelfs al zouden we dan al meer dan 3 jaar bij elkaar zijn, dat zou dan niet mogen..


    Mew <3

    Ik ben 15 en ging met iemand van 19, okee het is geen 20, maar volgend jaar wel ;p


    -