• De stelling van vandaag luidt:
    Een jongen van 20 mag geen verkering hebben met iemand van onder de 18.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.


    Stef loves Char <3

    kben er 18 en mijn vriendin is der bijna 15 en tgaat nog altijd perfect
    wrm zou der een leeftijd op moeten staan als je elkaar graag ziet

    Neuh, ik ben 17 en Sebas bijna 20, maakt dat iets uit? Het gaat wel ver als je 12 of 13 bent en met iemand ouder dan 18 gaat.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het best kunnen, Als ze ouder zijn is het toch niet vreemd als de man 5 jaar ouder is ofzo??


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    sk8erJess schreef:
    Ik vind net zoals alle andere mensjes hier dat liefde geen grens kent,
    Mijn beste vriendin die 13 is is verliefd op een man die nog maar net 26 is en hij ook op haar maar ze worden uit elkaar gehouden,
    Mijn vriendin probeert nog steeds weer stiekem contact met hem te leggen,
    Ze is echt helemaal kapot ik denk echt van: waar bemoeien jullie je mee?het is toch haar leven?
    En toen ik dat is een keertje vroeg flipte die ouders,ze zeggen nu dat ik slecht voor haar ben -.-'
    Maarja zo zijn haar ouders nou eenmaal,gestoord en vol haat(dat vol haat en gestoord noem ik omdat ze haar wekelijks echt hard afranselen)

    Wijziging:typfouten


    Oke dat vindt ik dus niet kunnen.....:S


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    kvind van wel, er zijn veel grotere leeftijdsverschillen:)


    LoveYou

    oneens,
    zolang ze maar écht van elkaar houden, en geen sexueel contact hebben zonder de toestemming van de jongste van de twee,
    Maakt leeftijd echt zoveel uit?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    sk8erJess schreef:
    Ik vind net zoals alle andere mensjes hier dat liefde geen grens kent,
    Mijn beste vriendin die 13 is is verliefd op een man die nog maar net 26 is en hij ook op haar maar ze worden uit elkaar gehouden,
    Mijn vriendin probeert nog steeds weer stiekem contact met hem te leggen,
    Ze is echt helemaal kapot ik denk echt van: waar bemoeien jullie je mee?het is toch haar leven?
    En toen ik dat is een keertje vroeg flipte die ouders,ze zeggen nu dat ik slecht voor haar ben -.-'
    Maarja zo zijn haar ouders nou eenmaal,gestoord en vol haat(dat vol haat en gestoord noem ik omdat ze haar wekelijks echt hard afranselen)

    Wijziging:typfouten

    Dat vind ik er wel een beetje over. ;x


    - hoi ;D

    oneens,, leeftijd maakt niet uit, zolang je écht van elkaar houdt dan is het goed, het vertrouwen en so speelt gewoon een grote rol, en als je gewoon helemaal in love bent.. wat heeft eimand anders er dan va te seggen? tss. xD


    Follow Your Dreams!

    Dat ligt echt aan de situatie.


    Life is hard and then we die

    hmm..
    sommigen maken er een te groot probleem van
    zelf ook meegemaakt.. dat iemand van 20 het niet wou omdat ik te jong was, vond hij
    ik vind dat het zou moeten kunnen, want liefde kent geen grenzen

    (K)


    <3

    nee joh O_o als het maar een niet te groot verschil is, 12 en 20+ vind ik dan wel te ver gaan O_o


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Als het maar niet te ver onder de 18 is mag het best (: (Ja, je hebt mijn toestemming nodig!)


    Get back motherfuckerz'

    ik zou zeggen laat ze :P liefede kent geen leeftijd zeg ik altijd


    Nvt

    Ik vind dat dat zeker wel mag, als je maar van iemand houd. Ik zou ook op iemand van bove 20 kunne valle en ik ben nu pas bijna 15 ;)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'