• De stelling van vandaag luidt:
    Een jongen van 20 mag geen verkering hebben met iemand van onder de 18.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    sk8erJess schreef:
    Ik vind net zoals alle andere mensjes hier dat liefde geen grens kent,
    Mijn beste vriendin die 13 is is verliefd op een man die nog maar net 26 is en hij ook op haar maar ze worden uit elkaar gehouden,
    Mijn vriendin probeert nog steeds weer stiekem contact met hem te leggen,
    Ze is echt helemaal kapot ik denk echt van: waar bemoeien jullie je mee?het is toch haar leven?
    En toen ik dat is een keertje vroeg flipte die ouders,ze zeggen nu dat ik slecht voor haar ben -.-'
    Maarja zo zijn haar ouders nou eenmaal,gestoord en vol haat(dat vol haat en gestoord noem ik omdat ze haar wekelijks echt hard afranselen)

    Wijziging:typfouten


    Ieuw!
    Als dat mijn dochter was dan zou ik een psychiatrische behandeling laten doorgaan en die man aangeven, wat is dat voor iets zieks?! Dat kind is nog maar 13 en dat is nu totaal niet volwassen of iets dat eraan gerelateerd is! En als een man van 26 iets wil met een meisje van 13 is dat gewoon ziek. Da's gewoon pedofilie, oke? Niets anders! Ik snap niet hoe sommige mensen dat nu niet kunnen begrijpen! Dat is geen liefde, dat is misbruik. En ik ben het volkomen eens met die ouders. Als dat meisje nu 20 was geweest en hij in de 40 of 30, dan begrijp ik het wel, want dan zijn ze allebei in een volwassen stadium, mijn zus heeft ook oudere vriendjes. Maar een kind van 13 met een volwassene van 26? Hij is dubbel zo oud! Die man kan allang getrouwd zijn! En sommige meisjes van 13 jaar vloeien nog niet eens! Dat is gewoon onvergeeflijk, wat die mensen doen!
    Misbruik, da's al wat ik ervan kan zeggen.
    Die ouders moeten hem aangeven, da's niet normaal.
    God, wat haat ik zo'n types.

    Niets persoonlijks hoor, maar dat onderwerp maakt mij altijd vreselijk furieus.


    Where there is a sea there are pirates...

    sk8erJess schreef:
    Ik vind net zoals alle andere mensjes hier dat liefde geen grens kent,
    Mijn beste vriendin die 13 is is verliefd op een man die nog maar net 26 is en hij ook op haar maar ze worden uit elkaar gehouden,
    Mijn vriendin probeert nog steeds weer stiekem contact met hem te leggen,
    Ze is echt helemaal kapot ik denk echt van: waar bemoeien jullie je mee?het is toch haar leven?
    En toen ik dat is een keertje vroeg flipte die ouders,ze zeggen nu dat ik slecht voor haar ben -.-'
    Maarja zo zijn haar ouders nou eenmaal,gestoord en vol haat(dat vol haat en gestoord noem ik omdat ze haar wekelijks echt hard afranselen)

    Wijziging:typfouten


    wtf? ik ben 13 en als ik met een vent van 26 afkom hé (: ga ik naar een internaat ik begrijp hun volkomen. ik bedoel komaan? dat gaat er echt over.


    Cowards die many times before their deaths.

    sk8erJess schreef:
    Ik vind net zoals alle andere mensjes hier dat liefde geen grens kent,
    Mijn beste vriendin die 13 is is verliefd op een man die nog maar net 26 is en hij ook op haar maar ze worden uit elkaar gehouden,
    Mijn vriendin probeert nog steeds weer stiekem contact met hem te leggen,
    Ze is echt helemaal kapot ik denk echt van: waar bemoeien jullie je mee?het is toch haar leven?
    En toen ik dat is een keertje vroeg flipte die ouders,ze zeggen nu dat ik slecht voor haar ben -.-'
    Maarja zo zijn haar ouders nou eenmaal,gestoord en vol haat(dat vol haat en gestoord noem ik omdat ze haar wekelijks echt hard afranselen)

    Wijziging:typfouten
    Stiekem begrijp ik je, in tegenstelling tot sommige anderen. Want [heeft geen zin om te vertellen waarom]
    Als ik haar was zouden mijn ouders het niet mogen weten :Y)


    Only losers can act the way you do

    het mag niet maar toch gebeurt het net als roke,drinke,sex,etc..


    I live in myn own Cinderella story .

    ik vind van wel
    het belangerijkste is dat je van elkaar houdt


    live you're life

    Romance schreef:
    Ik vind van wel.Liefde kent geen grenzen.Als je van iemand houdt en je weet dat hij/zij de ware is en echt zeker bent van de zaak dan vind ik het kunnen.Je moet natuurlijk ook weten waaraan je begint.


    all i need is love, all i get is homework

    Oneens =']


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    I DON'T!AGREE!!!!!!!!!!!!!!!!!:T)(H)
    Xx

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 11:51 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Kijk, als je like 10 bent en je hebt iets met iemand van 20 of zo is dat absurd. Zoiets kan niet, vind ik. Maar als je 15 en ouder bent vind ik het wel kunnen. Normaal, op zo'n leeftijd weet je al wat je doet en zo. Dus deels eens, deels oneens.

    Sehnsucht schreef:
    Zolang er geen 6 jaar tussen zit, is het oké. Anders is het wettelijk pedofilie.
    + Ik vind dat er geen leeftijd staat op liefde.

    Oeh dan heeft mijn zus met een pedo en ik met een pedo gehad ;D

    de vriend van me zus was 24 en me zus was :P
    maar nu is ze 22 en haar vriend is bijna 30 :P
    maar hijs heeeul erg cool enzo ^^ en ze hebben een kindje en blablabla dus waarom niet ?
    Het is ware liefde dus laat ze n_n


    I solemny swear i am up to no good

    Dat ligt puur aan de situatie. Kijk, met iemand van 11 vind ik niet kunnen. Maar waarom niet met iemand van 14? Ik vind dat, als ze echt verliefd zijn, dat best moet kunnen. Als die gast alleen op sex uit is, is het natuurlijk een ander verhaal maar daar gaat het niet om in dit voorbeeld.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat ligt puur aan de situatie. Kijk, met iemand van 11 vind ik niet kunnen. Maar waarom niet met iemand van 14? Ik vind dat, als ze echt verliefd zijn, dat best moet kunnen. Als die gast alleen op sex uit is, is het natuurlijk een ander verhaal maar daar gaat het niet om in dit voorbeeld.


    Brubl

    Oneens ; liefde kent geen leeftijd


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Liefde kent geen grenzen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oneens.