• Ja ik hoorde laatst van iemand dat hun 2 jaar geleden, toen ik in de eerste zat, dachten dat ik anorexia had. o.o Haha dat vond ik echt zo absurt. Maar nu ik er over na denk, lieten ze dat wel merken want op de fiets gingen ze keer een vragen van: Hoe denk jij als je voor de spiegel staat enzo en zulke dingen. Maar mensen, ik lijd er niet aan hoor. :Y)
    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt dat je ergens voor word aangezien ofzo?


    when words fail, music speaks.

    Bij mij ook, omdat ik avondeten gewoon niet zo lekker vind. Dus eet ik er ook niet veel van. En ook in de ochtend, een boterham met iets erop gaat er nog net in, ik weet niet waarom. Maar de lunch vind ik toch zo lekker. :9~
    Maar inderdaad, ik heb óók geen anorexia. Hallo, ik kan echt niet zonder eten! Dan ga ik wel sporten hoor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Veel mensen die me niet kennen of de eerste keer zien of zo, vinden dat ik een arrogante uitstraling heb. Maar de mensen die me kennen vinden dat totaaal niet. En als die anderen me dan leren kennen, zeggen ze altijd dat ze ongelijk hadden :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee. Althans niet in die strekking.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder denkt er wel soms aan, omdat ik vroeger wegens eetproblemen ook in het ziekenhuis ben beland.

    Maar ik ben kern gezond hoor :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Misguided schreef:
    Bij mij dachten ze dat ik lesbisch was, omdat ik geen vriendje had O.o

    The same over here huney ;3
    Ik ben mager maar ik kom dan ook geen halve gram bij, hoeveel ik ook eet.


    everything you imagined, and more...

    Alleen anorexia en nu zeggen men vrienden dat als 'grap' omdat ik dat niet heb enzo.Hele uitleg!

    Dat ik emo ben of anorexia heb ofzo.En misschien klopt het wel..Ik weet het eigenlijk niet.Maar emo snijden zich zelf vaak maar ik doe dat niet.

    Bij mij vroegen ze mn nichtje of ze een glazen oog hadxD

    Mij hebben ze aker anorexia kind genoemd,omdat ik dun ben. Maar zo dun ban ik nu ook weer niet,ik ben normaal,dus ik snap het niet helemaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ze dachten dat ik zwanger was =D wat een giller xD


    Haha, ik word zwanger verklaard door mijn vriendinnen en niet omdat ik dik ben ofzo xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vorig jaar dachten mensen dat ik boulimie had. Omdat ik tijdens de middag veel at en daarna direct naar het toilet vertrok, maar ik had toen gewoon veel last van mijn blaas xp

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 15:25 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik werd op bezinning aangezien als 'mama van de klas'. Die vond ik wel even hilarisch. Vooral omdat het de begeleider was -die me anderhalve dag kende- die dat zei :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een leraar dacht vorig jaar dat ik anorexia had.

    Ik snap nog steeds begod niet waarom :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    TeddyBob schreef:
    o.O
    Uhmm bij mij dachten ze ook een keer dat ik anorexia had --'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mensen dachten dat ik nooit huil, ik sterk ben en een muur om mijn hart heb gebouwd, tot ik een breakdown kreeg tijdens Duits. Dat gerucht ook alweer uit de wereld geholpen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.