• Ja ik hoorde laatst van iemand dat hun 2 jaar geleden, toen ik in de eerste zat, dachten dat ik anorexia had. o.o Haha dat vond ik echt zo absurt. Maar nu ik er over na denk, lieten ze dat wel merken want op de fiets gingen ze keer een vragen van: Hoe denk jij als je voor de spiegel staat enzo en zulke dingen. Maar mensen, ik lijd er niet aan hoor. :Y)
    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt dat je ergens voor word aangezien ofzo?


    when words fail, music speaks.

    sommege denken dat ik aardig ben xD

    bij mij denken ze vaak dat ik een jongen ben


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Solita schreef:
    Vorig jaar werd ik als Emo aangezien.
    Niet dus. :'D

    Bij mij ook vorig jaar --"


    They fell in love, didn't they?

    Mensen van mijn klas denken echt dat ik geen leven heb, hehe. Ik doe gewoon mijn best op school en erná maak ik plezier. Het kwetste me best toen iemand het tegen me zei. 'Jij moet echt leren leven,' ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    elke keer als ik het thuis over een jongen heb denkt mijn moeder dat ik hem leuk vind XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    ... niet dat ik weet .. ?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja, bij mij werd er 2 jaar geleden ook gedacht dat ik anorexia had, maar dat was gewoon de puberteit xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Arrogant & een bitch. Haha, rofl.:Y)
    & iedereen, maar dan ook iedereen denkt dat ik aan de drugs zit. Ik liep 2 jaar geleden eens door de school en toen stond er een groepje meisjes net iets te luid te zeggen dat ik aan de drugs zit. Dit jaar ook een jongen van ;'Hé lauren,kan je me wat wiet bezorgen ? Jij zit daar toch aan he, iets sterkers mag ook.' of toen 2vriendinnen iets over me zeiden liep er een oude vriend voorbij en zei toen ;'Lauren zit toch aan de drugs?' of deze zomer tijdens een van mijn poolparty's een kerel die ik al 3 jaar niet meer gezien had van ;'Ik dacht da gij een kei druggee waart!' Hoe komen ze er toch bij
    (cat)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 16:22 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ramsey schreef:
    Mensen die me niet kennen vinden me arrogant, terwijl de mensen die me wel kennen me het tegenovergestelde vinden.


    effort never betrays you

    Ik ben ook al 'ns aangezien voor iemand die een of andere eetstoornis had, lol. Hm, soms dan zegt iemand dat ik 'emo' ben, maar dat zijn vast mensen die geen idee hebben wat emo is, want ik ben dat niet :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eh... ik weet het eigenlijk niet. Er zijn ongetwijfeld mensen die me overdreven of arrogant vinden. Maarja, ik kom gewoon op voor mijn eigen mening. En als mensen me dan arrogant aan gaan zitten kijken, kijk ik lekker terug. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.