• Fleur, Floor en Floortje zijn drie zussen. Ze zijn een drieling, welteverstaan. Ze lijken allemaal totaal niet op elkaar, en dat is juist het leuke aan ze. Of schijn bedriegt? Ze vertellen elkaar alles, wat ze hebben meegemaakt, wat ze leuk en niet leuk vinden, maar vertellen ze elkaar wel echt alles? Zijn ze wel echt die drie goede zussen, als ze eerst hadden gedacht?


    Ik heb rollen nodig.
    Fleur - Desolate
    Floor - EvaOverdreva
    Floortje - XxmongoxX
    Bf Floor - Whipple
    BF Fleur - Phenomenon
    BF Floortje - GIMMECOOKIES
    Crush Floor - Chicago
    Crush Floortje
    Crush Fleur - Desolate
    Je moet wel opletten dat de bf's een beetje dezelfde interesses hebben als die van Floor, Fleur en Floortje. Roept u maar!
    TROUWENS
    ik kies originele, grappige, ontroerende, etc. rollen. Niet de eerste.

    Ghehe. Ik ben slim. Dankjewel MERELKLAAS :'D
    Naam -
    Leeftijd -
    Karakter -
    Foto (niet voor de drieling) -
    Extra -

    Sorry voor de mensen die ik niet gekozen heb. :$

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 21:28 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil Floor :P
    Naam - Floor *moet achtenaam ook?*
    Leeftijd - uhmm hoe oud zijn de andere? :$
    Karakter - Verlegen,Aardig,Lief,Zorgzaam
    Foto (niet voor de drieling) - ...
    Extra - Ze houd super veel van Beren-Knuffels en heeft er een halfe kast vol van en als er Ruzie is tussen haar 2 zussen doed zew alles om het op te lossen xD

    Uhmm zo een beetje goed (A) :$

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 17:33 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    haha moeten we niks invullen? :3


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    haha moeten we niks invullen? :3

    OEPS
    ik heb het erbij gezet :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naam -Fleur Fie Eva Bayers
    Leeftijd - 17?
    Karakter - Gezellig om mee te kletsen, ze is een luisterend oor. Soms kan ze wel eens liegen. Verder is ze meestal wel vrolijk, maar als ze down is moet je niet tegen haar beginnen praten. [/dat is mijn eigen karakter, dat is niet zoals de anderen ;3]
    Foto (niet voor de drieling) - http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=145409
    Extra - Ze heeft geen Tattoos of Piercings of zoiets als dat. Ze draagt een maagdenring en ze heeft een poesje Kika die altijd bij haar is.

    [/ik wil fleur zijn ;d]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:23 ]


    - hoi ;D

    BF Fleur :'D
    Naam: Loïs
    Leeftijd: 15
    Karakter: Aardig, behulpzaam, zorgzaam, af en toe arrogant, over het algemeen vrij rustig maar ze kan ook heel hyper zijn, zowat altijd vrolijk en als ze al chaggerijnig is dan laat ze het niet merken, ze kan goed luisteren naar problemen van vriendinnen, ze geeft dan goede tips, vrienden hebben echt wat aan haar en ze is er altijd voor haar vrienden.
    Foto (niet voor de drieling): Pompompommm.
    Extra: Haar status op school: Erg populair, ook bij de jongens. Ze is geen nerdje, maar haalt wel goede cijfers. Ze doet havo. Later wil ze graag psychologie gaan studeren. Ze rookt wel, maar daarmee gaat ze stoppen. Ze heeft een vriendje, namelijk Tom.
    Haar hobby's zijn shoppen, skaten, dansen en uitgaan.

    Oh, en ik wil hem lezen als je klaar bent : )

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:26 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    kwil wel floortje

    info komt:P

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:27 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Naam - Floortje
    Leeftijd - 17 ???
    Karakter - Spontaan,betrouwbaar,kort lontje, Eigenwijs, Lief, stoer, waaghals,kan heel bijdehand zijn
    Extra - heeft een kleine tattoo op haar enkel (een klein hartje ofso) en een navel piercing
    en rookt stiekem
    En houd super veel van familie en vriendinen staat altijd voor ze klaar maakt mischien wel fouten maar leert er van en ze laat niet snel over haar heen lopen (ze is tottaal geen slet ofso haha). Ze kan goed met haar zussen opschieten okal zeuren ze vaak dat ze nie zo eigenwijs moet doen .

    Is dit goed of niet??


    srry voor het zo vaak verandere:$

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:35 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Bf floortje.
    Naam - Mia Skylander.
    Leeftijd - 16.
    Karakter - Lief, beschermend, zegt wat ze denkt, tikkeltje arrogant, sociaal, droge humor, melig, aardig tegen de mensen die ze mag, vaak hyper, houdt van films, uitgaan, jongens en dan vooral skaters en muziek.
    Foto - Miaaaaaaa.
    Extra - Doet aan zingen, gitaar spelen, piono spelen en surfen.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 18:29 ]


    Smiling but close to tears.

    Oké, dankjulliewel alvast!
    Ik wacht eerst even op meerdere rollen. ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naam;Fleur *Hadjealeenachternaam?*
    Leeftijd;17.*Mag je veranderen als je iets anders in gedachte had! Maar ik zag dat de rest dit ook had.*
    Karakter;Fleur geeft werkelijk niets om school. Ze is alleen maar met jongens bezig. Eigenlijk doet ze dit, omdat ze totaal geen zelfwaarde heeft. Als andere tegen haar zeggen dat ze mooi is ofzo, dan lucht dat haar op. Verder geeft ze wel heel veel om haar andere zussen, en wil werkelijk álles voor ze doen. Fleur is heel aardig, sociaal en beleefd, maar doet alleen dingen die haar interesseren.
    Extra;Fleur heeft een zwarte kat, Milla die ze overal mee naartoe neemt.


    everything, in time

    Oké, ik heb besloten wie de zussen zijn. Ik wil graag alleen nog BF's en CRUSHES.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vul even in voor bf floor dus.
    -gaat invullen-

    [ bericht aangepast op 8 dec 2009 - 19:31 ]

    Whipple schreef:
    ik vul even in voor bf floor dus.
    -gaat invullen-

    Het liefst bf Floor. :$


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Oké, ik heb besloten wie de zussen zijn. Ik wil graag alleen nog BF's en CRUSHES.


    En wie zijn dat dan? Wil je dat erachter zetten?x;
    Als ik het niet ben, dandan vul ik een andere rol in..


    everything, in time

    Ik zou graag Fleur zijn! -is blij dat de rol nog niet weg is-

    Hallekidee, mijn naam is Fleur en ik ben de jongste van de drie. Ja hoor, in een drieling is er ook een jongste. Ik ben welteverstaan 11 sec. jonger als Floor en 19 sec. jonger als Floortje. Indrukwekkend, hé? Ik wil niet weten wat mama heeft moeten doorstaan bij de bevalling. Momenteel zijn we alledrie 15 jaar oud. Ik en mijn beste vriendin hebben best veel tegenstrijdige karaktertrekken, ik denk dat het daardoor is dat we zo goed bij elkaar pas. We doen werkelijk alles samen, vroeger gingen we zelfs samen in de douche. Oh, ook nog even belangrijke informatie doorgeven; ik ben natuurlijk de knapste van de drie, haha. Zo, ik denk dat je me nu wel voldoende kent? Als er nog vragen zijn, je stelt ze maar en bid voor een antwoord. (:


    All was well.