• De stelling van vandaag luidt:
    Op het internet zijn mensen vriendelijker dan in het echt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Niet waar.


    i hate everyone

    Eens en oneens.
    Op het internet durf je meer tegen die gene te zeggen en dat kan soms iets aardigs en onaardigs zijn.


    The way we live, is the way we die

    Reassurance schreef:
    Oneens. Tenminste, ik ben zelf denk ik aardiger in het echt dan op internet.

    Hangt van mens tot mens af.

    Eens & Oneens.
    Mensen zeggen sneller iets online. Dat is het. Goedschiks of kwaadschiks


    behind very angel is a demon

    Ik denk eens, het hangt ervan af.


    Stay calm and be a directioner.

    Ligt aan de persoon. Ze kunnen een bitch zijn online en echt lief in real life. En andersom.

    nerveus schreef:
    De meeste wel denk ik. Dus mee eens.


    wth.

    Meestal doet de persoon zich online aardiger voor. Maar het ligt wel aan wie natuurlijk. Mensen die ik dan van Internet heb gemeet, zijn meestal net zo aardig als op internet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    HAMBURGERR schreef:
    Eens en oneens.
    Op het internet durf je meer tegen die gene te zeggen en dat kan soms iets aardigs en onaardigs zijn.


    Smiling but close to tears.

    Neey, kben er niet mee eens.
    Want m'n vriendinnen hebben op internet dikke grote mond tegen mij, durven alles te zeggen enzo. Maar dan kom ik weer op school en dan durven ze werkelijk niks meer te zeggen.

    Oneens.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eeens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse


    Op het internet gebeuren er vaker ruzies.Dus half
    eens/oneens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens veel mensen schelden je via msn uit en durven dat niet in je gezicht te zeggen.


    Run, but you can't escape