• ja, dat was heel creepy =3
    Vanmorgen moest ik eerst heel hard fietsen omdat ik anders de bus miste =3
    ik heb wel de bus gehaald :Y)
    maar ik moest dus staan -op zich niet zo heel erg-
    maaar..
    na 1 min. al ofzo., toen voelde ik me ineens heeel misselijk =3
    dus ik dacht : "ik draai naar voren, dan zie ik de weg en weet ik hoe we gaan. misschien ben ik dan minder misselijk"
    Ik draai me dus om,
    en toen ineens ging eerst alles draaien, toen pakte ik me dus beter vast en toen werd alles zwart voor mijn ogen =3
    dat was heel eng =3
    Ohja, eerst kreeg ik het ook heel koud en daarna had ik het ineens heeeel warm x'D

    Gelukkig ging er net iemand uit en kon ik zitten, volgens mij als ik niet was gaan zitten, was ik echt flauwgevallen =3
    -ik denk ook dat ik weet hoe het komt: ik eet altijd pas in de trein, en ik had dus eerst heel hard gefietst, en ik denk dat ik te weinig eten in me had zitten, zeg maar x'D-

    iemand ook zoiets meegemaakt? =']

    Ja onlangs tijdens de les wiskunde,Ik zag er volgens iedereen lijkbleek uit dus mocht ik naar buiten om adem te halen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ah, ja dat heb ik ook wel eens. Dat komt inderdaad als je te weinig eet, dus voortaan maar wat eten op de fiets eh..?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat had ik vanmorgen op stage, toen ik net had gefietst x'D En ik moest bijna overgeven.


    Your make-up is terrible

    Jah, dat heb ik ook vaak als ik moet staan.

    Echt vaak. Dan krijg ik eerst héél warm, dan krijg ik vlekken voor mijn ogen, die vlekken worden groter en groter zodat ik op den duur niets meer zie en dan lig ik er.

    Een keer was ik echt gewoon gevallen -meestal ben ik er net optijd af voor ik flauwval-, en mijn zus liet mij gewoon liggen...

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 17:36 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben flauwgevallen in het shopping center, en in de supermarkt. En hier thuis ben ik ook al vaak flauwgevallen. Ik heb dat echt heel vaak. O.o
    Trouwens, ik had deze ochtend ook het gevoel dat ik zo van men stokje kon gaan. Ook in de bus, ghaha. Maar bij mij licht het niet aan het te weinig/niet eten, want ik eet nooit 's ochtends, maar meestal aan te weinig slaap, denk ik .


    Some people make the world special just by being in it

    heb ik vorig jaar in bio gehad .ik had die dag nog niets gegeten. we waren naar een geraamte aan het kijken toen ik opeens warm en koud tegelijk kreeg. ik begon te zweten en zag allemaaal vlekken. natuurlijk de lerares in paniek slaan. sindsdien zegt iedereen tijdens bio dat ik maar naar buiten moet gaan als het niet meer gaat.

    voor de duidelijk, het was niet door dat skelet!(puh)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Niet zo eng doen miertje :X
    Ik gleed bijna uit buiten :'D


    -

    Ik heb het heel vaak als ik te snel op sta. En soms ook als ik onder de douche vandaan stap.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Genius schreef:
    Niet zo eng doen miertje :X
    Ik gleed bijna uit buiten :'D

    morgen eet ik al thuis wat, ik moet waarschijnlijk morgen weer staan x'D

    Dat heb ik bijna elke LO les voor en ik eet genoeg. >.<


    Let the Night embrace you

    Snake schreef:
    Dat heb ik bijna elke LO les voor en ik eet genoeg. >.<

    dat is zwaar kut =3
    ik heb dat eigenlijk nooit x'D
    najaa.. soms wel eens zwart voor me ogen als ik te snel op sta ofzo. maar nog nooit zo erg als vandaag =3

    'k heb het een keer bijna voorgehad tijdens LO. 'k voelde mij een hele dag al niet goed, maar 'k deed toch mee, 'k vind het persoonlijk nogal zwak om niet mee te doen omdat je je niet goed voelt. Dus ik doe mee en na een paar oefeningen moeten we eventjes een oefening bekijken. Wij stonden daar en ineens begon ik te draaien. En toen had ik het gevoel dat ik even weg was, maar 'k kwam terug bij ^^. En toen gingen mijn vriendinnen tegen de leerkracht zegge zodat ik maar aan de kant moest gaan zitten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ben nog nooit flauwgevallen (:


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    ik ben nog nooit flauwgevallen (:

    ik ook niet x'D
    vandaag was het bijna -i think..-

    jah,k eet nooit smorgens maar vorige week woensdag viel k ook bijna flauw omdat k keihard van huis naar school enzo moest fietsen omdat k m'n tas was vergeten toen viel k ook bijna flauw en m'n mentoor was toen zo niet blij met me


    If you believe in yourself anything is possible