• Om Quizlet te laten groeien gaan we gratis credits uitdelen aan iedereen die nieuwe leden aanbrengt:

    - Je krijgt 5 credits voor het aanbrengen van een nieuw lid
    - Je krijgt je eigen URL om Quizlet te promoten
    - De credits worden pas toegewezen als het nieuwe lid een pasfoto heeft geplaatst en minimaal een uur actief is geweest op de site
    - Alleen nieuwe leden met een e-mailadres wat nog niet in ons systeem staat komen in aanmerking voor credits.

    Je kunt je eigen promotie links hier vinden

    Yes, lekker spammen en credits verdienen!
    Wat denk je zelluf? Uiteraard wordt misbruik en spam hard afgestrafdt!

    Ik wil niet dat mensen in mijn omgeving weten dat ik lid ben van Q!
    Uiteraard is het niet verplicht om gebruik te maken van dit systeem.

    Hoe weet ik hoeveel leden ik heb aangebracht?
    Overzicht

    Ik koop liever credits omdat ik Quizlet zo nog meer steun
    (H)

    Wat kan ik eigenlijk met credits?
    Je kunt er dingen mee in the spotlight zetten of een Golden Membership mee kopen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 14:56 ]


    Dit is mijn signature...

    Afgestraft* :9~

    Zijn jullie als qrew niet bang dat er zo alleen maar maar 'zwerf'-accounts ontstaan die later inactief worden?


    oi, suzy

    @Iversen, dit staat op de pagina: Nieuwe leden moeten zich registreren met een e-mailadres wat bij ons nog niet bekend is, moeten een pasfoto plaatsen en minimaal een uur actief zijn op Quizlet voor je je credits ontvangt.

    Maar ik snap je redenering though.


    Heaven is a place that we all have

    Iversen schreef:
    Afgestraft* :9~

    Zijn jullie als qrew niet bang dat er zo alleen maar maar 'zwerf'-accounts ontstaan die later inactief worden?

    Dat proberen we uiteraard te voorkomen. En we zullen ook ervoor zorgen dat 'zwerf' accounts niet voor overlast zullen zorgen.


    Dit is mijn signature...

    Nicee!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Credits zijn altijd fijn, dus ik heb eens een linkje geplaatst in een Facebookgroep. Eens kijken of het wat gaat opleveren. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omggg geweldigg!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Yes, goed idee!

    Hmm de eerste reacties die ik krijg, zijn dat ze alleen de site willen gebruiken als ik er een app is. :'D
    Hopelijk kan dat nog eens gerealiseerd worden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Hmm de eerste reacties die ik krijg, zijn dat ze alleen de site willen gebruiken als ik er een app is. :'D
    Hopelijk kan dat nog eens gerealiseerd worden. ^^

    Dank voor de suggestie. Helaas hebben we zelf niet de kennis om dergelijke apps te bouwen en is er geen budget om het uit te besteden.

    We blijven de techniek volgen om op den duur een progressive app te bouwen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 16:24 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Dank voor de suggestie. Helaas hebben we zelf niet de kennis om dergelijke apps te bouwen en is er geen budget om het uit te besteden.

    We blijven de techniek volgen om op den duur een progressive app te bouwen.

    Daar was ik inderdaad al "bang" voor, want het was volgens mij ook al eens door users voorgesteld. Maar zo'n progressive app klinkt ook goed voor in de toekomst. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Daar was ik inderdaad al "bang" voor, want het was volgens mij ook al eens door users voorgesteld. Maar zo'n progressive app klinkt ook goed voor in de toekomst. (:


    RT! Ik ken hier iemand die weg is gegaan omdat ze wattpad fijner vond want deze had een app... Oh, en ze maakte nog wel een goeie opmerking, wattpad onthoud bijvoorbeeld waar je bent gebleven met lezen. Is dat ook een idee voor hier? ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wauw. Interessant (:


    16 - 09 - '17

    Laleah schreef:
    (...)

    RT! Ik ken hier iemand die weg is gegaan omdat ze wattpad fijner vond want deze had een app... Oh, en ze maakte nog wel een goeie opmerking, wattpad onthoud bijvoorbeeld waar je bent gebleven met lezen. Is dat ook een idee voor hier? ^^


    Je hebt bladwijzers ^^ je moet het zelf wel aanklikken, maar het is praktisch hetzelfde (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat een leuk initiatief!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Leuk initiatief! Helaas ken ik geen mensen die Q wat zullen vinden.


    -