• Ik haat nu officieel muggen. 1tje heeft me geprikt op mijn oog, onder mijn oksel, op mijn rug, op mijn pinky, op mijn arm en op mijn hand.
    Heeft een mug soms 1000 kinderen ofzo? Ik ben nu al 2 dagen niet meer buiten geweest vanwege die mug xO

    ja, ik heb op de vervelenste ^plaatsen beten. maar nu heb ik zo een 'muggenmachine' die ik in het stopcontact steek en dan komen er geen muggen meer in men kamer binnen.
    handig x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    wij hebben machientje op de gang dat muggen wegjaagt O.o bij mij werkt het niet egt..

    ja, ik heb op de vervelenste ^plaatsen beten. maar nu heb ik zo een 'muggenmachine' die ik in het stopcontact steek en dan komen er geen muggen meer in men kamer binnen.
    handig x'D


    dat hebbe wij dus xd

    er zat gister een mug op me kamer maar ik wist dat niet dus ik ga gwn slapen volgende dag heb ik een muggebult op me been arm en 1tje op mijn pinky dus ik krabben die op me been helemaal kapot en op me pinky ook en nu is mijn pinky opgezwollen geen idee hoe het kan maar het doet pijn
    maarja
    ik haat muggen snap niet wrm ze bestaan

    ik zag er gisteren een sterven voor mijn neus (duivel)


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    IRRITANTE BEESTN! :@


    007

    ZOOOW JAAH!
    Ik haad ze jong ze priken OVERAL!!
    ghe ghe


    i can't pretend you're nothing special

    k ban alergies k krijg er grote bulten van en heb er wel een paar keer in heb ziekenhuis voor gelegen. maar gewoon een hor voor je raam en de deur goed dicht kouden je slaap kamer deur dan dan is het bij mij al minder...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    ik haat muggen echt!

    Mega iRRi beesten....


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    omg die zijn zow irritant!
    gelukkeg hb ik zo'n klamboe ding maar die gebruik ik nooit xD want ik merk het soms nie eens dt er een mug in me kamer is maar dan word ik wel geprikt :S


    when words fail, music speaks.