• Ik snap dat niet hoe mensen geobsedeerd kunnen zijn door een artiest. Ik bedoel; wat is er zo speciaal aan als hij gewoon een knappe jongen is die goed kan zingen, acteren, voetballen,...? Kan iemand mij even uitleggen hoe dat voelt? :3


    Only losers can act the way you do

    Nee, want ik weet het zelf niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    heb ik ook,ik ben door niemand geobsedeerd.

    Haha XD Ik heb zelf geen obsessie aan iemand of zo hoor, maar misschien is hij/zij té veel fan en slaat hij/zij een beetje door? I don't know :'D

    Volgens mij voelt het alsof je verliefd bent.


    Cowards die many times before their deaths.

    Shenanigan schreef:
    Haha XD Ik heb zelf geen obsessie aan iemand of zo hoor, maar misschien is hij/zij té veel fan en slaat hij/zij een beetje door? I don't know :'D
    Neem nu vele van die th-fans, die zijn toch bijna allemaal geobsedeerd, ze zouden elkaar vermoorden om een nachtje met Tom, Bill, Georg of Gustav door te brengen, dat is toch gewoon gestoord? ôo -ik wil hiermee niemand beledigen.


    Only losers can act the way you do

    Ja, bijvoorbeeld sommige mensen aan Tom van TH of aan Robert Pattinson :9~ van Twilight. Ik bedoel, je kunt ze best knap vinden, maar er verliefd op zijn?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 15:53 ]


    All was well.

    151209 schreef:
    (...)Neem nu vele van die th-fans, die zijn toch bijna allemaal geobsedeerd, ze zouden elkaar vermoorden om een nachtje met Tom, Bill, Georg of Gustav door te brengen, dat is toch gewoon gestoord? ôo -ik wil hiermee niemand beledigen.

    Ze vinden hen zo knap dat ze denken dat ze ermee gaan trouwen? idk :'D

    LIZEPIET schreef:
    Ja, bijvoorbeeld sommige mensen aan Tom van TH of aan Robert Pattinson :9~ van Twilight. Ik bedoel, je kunt ze best knap vinden, maar er verliefd op zijn?


    dat heb je zelf niet in de hand, verliefd worden.


    Cowards die many times before their deaths.

    Er gaat elke keer een kick door je heen als je iets over die persoon leest of nieuwe foto's/filmbeelden ziet.
    Het voelt wél anders dan verliefd zijn.


    hoi, jij bent leuk.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ze vinden hen zo knap dat ze denken dat ze ermee gaan trouwen? idk :'D
    Maar als ik nu iemand super knap vind, dan word ik er nog niet verliefd op hoor. Ghaha, ik snap dat dus echt niet :x Maarja, zot zijn doe ni zeer zeker? :'3


    Only losers can act the way you do

    Hormonen? :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Het is gewoon dat die persoon iets met je doet want een andere artiest nou net niet doet.
    Sommige zeggen dat ze verliefd op hen zijn, tot dat ze écht verliefd zijn geweest, dan weten ze dat het iets anders is.
    Maar idk waarom dat zo goed als iedereen dat heeft. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zoiets kan je enkel snappen als je dat zelf ook meemaakt, of hebt meegemaakt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sagesse schreef:
    Het is gewoon dat die persoon iets met je doet want een andere artiest nou net niet doet.
    Sommige zeggen dat ze verliefd op hen zijn, tot dat ze écht verliefd zijn geweest, dan weten ze dat het iets anders is.
    Maar idk waarom dat zo goed als iedereen dat heeft. :'D
    Oh (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Soms heb je gewoon het gevoel alsof je een soulmate in een artiest hebt gevonden. Je houdt zoveel van diegene, dat het je kapot maakt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.