• Nouja, het is sinds vandaag dus uit tussen mij en mijn vriendje(vreemdgegaan). Maar ik zou vandaag eerst sneeuwballen gevecht gaan doen met een groep jongens, later ging dat niet door. Maar ik ging dus met twee vriendinnen en een andere vriend uiteindelijk wel. Daar kwam hij dus achter. Dus ik melde me met aan op msn begint hij meteen te praten.

    Hij: Nu al een nieuw vriendje
    Ik: Wtf lul jij?
    Hij: Ja eerst met die groep afspreken, en als dat niet doorgaat. Ga je maar naar M!
    Ik: Ik sprak met L & A & M af, dat wil niet zeggen dat ik & M iets hebben.
    Hij: Jezus, het altijd M dit en M dat geweest!
    Ik: Hij is sinds 2 weken een vriend van mij, wij hadden daarvoor al
    Hij: Ja dus...
    Ik: Denk us na!
    Hij: Prrrttt, wat praat je tegen mij!
    Ik: Jij begint!

    Toen was het stil. Ik bedoel, hij vertoont nu echt wel kleutergedrag vind ik. Hij gaat vreemd, maak ik het uit, ga ik sneeuwballengevecht doen met vriendinnen en M dus, gaat hij zeuren dat ik nu al een nieuw vriendje heb, wordt ruzie nog groter.

    Moet ik nou gaan proberen om een serieus gesprek met hem te gaan hebben, of niet?

    Persoonlijk vind ik dat ik hem moet gaan vergeten, en verder moet gaan met mijn leven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou hem gewoon negeren.


    - hoi ;D

    Als ik jou was zou ik hem nu even negeren.
    Later kun je nog altijd een goed gesprek met hem gaan voeren!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind wel dat je moet praten met hem, het is natuurlijk niet goed te praten dat ie vreemd ging maar ik vind het altijd raar dat iedereen met ruzie uit elkaar moet als je vlak daarvoor van iemand hield.
    Praten dus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat een loser, het is net alsof hij er niet tegen kan dat je met die M afspreekt terwijl het uit is. Ik bedoel, hij ging toch zelf vreemd. Wat is zijn probleem dan?


    Happiness hit her like a train on a track

    Ofwel zou ik eens goed met hem praten ofwel gewoon negeren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hij is dom =3

    Eerst vreemdgaan, en dan zich met jouw vrienden en eventuele vriendjes bemoeien? Zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven. Loser.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tjah, ik vind hem best wel vaag.
    Het is best wel dom dat hij dat over die M zei, whah je mag toch wel lol met M hebben? ^^


    T O K I O H O T E L < 3

    Whipple schreef:
    hij is dom =3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Persoonlijk vind ik dat jij hem ook moet vergeten en verder moet gaan met je leven. Zeg dat je hoopt dat jullie normaal tegne elkaar kunnen doen, doet hij dat niet sodemieter hem dan gewoon uit je msn, hyves, netlog lijst. Op zo'n jongens hoef je niet staan te wachten of je tijd aan te verdoen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Blokkeren en verwijderen, simpel zat. Heb je er ook geen last meer van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gwn negeren, wat een lul
    Kusjee(K)


    Simple, but effective.

    Gosh..


    Your Butt is Mine!

    Ik zou wel met hem praten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon negeren die gozer, die is het niet waard.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?