• De stelling van vandaag luidt:
    Smilies zijn irritant.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Eens.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Zoals de meeste hier zeggen: als ze in stories worden gebruikt en té veel in het algemeen. Zonder zouden we ook niet kunnen, want zo kan je jezelf uitdrukken anders worden zinnen heel droog ook al zijn ze grappig of lief of whatever bedoelt.


    MUSIC && FASHION

    Nee, ik vind ze juist grappig ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Travesty schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Precies.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Umerla schreef:
    Ze zijn er natuurlijk niet voor niets, maar het ligt eraan waar ze precies in voorkomen. Als je bijvoorbeeld een verhaal leest waar allemaal smilies in voorkomen leest het minder lekker als normaal. Er zijn ook wel plekken waar het natuurlijk niet ongepast is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens.
    Smilies zijn grappig.
    Behalve als er overgebruik is x)


    How y'all doin'?

    alleen als ze in stories enzo gebruikt worden vind ik het irritant,maar verder houd ik wel van smillies. (l)


    -

    Travesty schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    the world is filled with people that we dont understand

    Eloquence schreef:
    Alleen als ze in story's worden gebruikt en in het algemeen veel worden gebruikt.


    Stay calm and be a directioner.

    als ze in story's gebruikt worden. Dat is irri.


    -

    in story's zijn ze irri.
    gewoon in gb zijn ze coowl of in reacties ofzoxD


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Travesty schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Travesty schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Pop ate my heart.

    Soms wel


    One Day you'll remember me...

    in stories is het echt irritant, maar in berichten kan het wel, alleen niet te veel ;o ikgebruik smilies die niet worden opgezet (dus gwn als letters blijven staan) ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."