• De stelling van vandaag luidt:
    Smilies zijn irritant.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Als je een reactie ofzo schrijft zijn ze wel leuk, tenzij het er teveel worden.(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(yeah)(yeah)(yeah)

    Fragile schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Life is an art, not a science.

    ik hou wel van smillies(H)
    maar je moet ze niet teveel gebruiken en ook niet in een story want dat is irritant lezen.


    i have a busy life

    In storys, zijn ze onwijs irritant. Op het forum valt het wel mee, zolang het er niet super veel zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fragile schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Just a simple "I love you" (:

    Fragile schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Protège moi de mes désirs.

    niet in stories vind ik, voor de rest mag het van mij

    xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    In stories zijn ze wel echt irritant.
    Op het forum vind ik het wel kunnen, maar dan niet zo'n hele reeks achter elkaar.


    hoi, jij bent leuk.

    Ze zijn wel leuk, maar in story's bijv. moeten ze niet al te veel gebruikt worden, t mag wel, maar tis irri als het teveel word gebruikt dan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fragile schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fragile schreef:
    Ligt eraan waar ze gebruikt worden. In een verhaal kunnen ze zwaar irritant zijn, maar in het forum moet het kunnen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ligt eraan.
    'k vind het alleen kunnen na een zin. ^^
    En soms vind ik het beter omdat je dan vriendelijker overkomt -mijn mening.-
    Maar tijdens verhalen en stories is het afschuwelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Stories: Zwaar irritant en newbisch.
    Forum: Niet té veel. Dus als je verschillende achter elkaar plakt, zoals:
    (yeah)_O_(duivel)(huil)xD(puh):P.

    :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    alleen de sarcastische en als ze in stories gebruikt worden (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Asylum schreef:
    Ze zijn er natuurlijk niet voor niets, maar het ligt eraan waar ze precies in voorkomen. Als je bijvoorbeeld een verhaal leest waar allemaal smilies in voorkomen leest het minder lekker als normaal. Er zijn ook wel plekken waar het natuurlijk niet ongepast is.


    Brubl