• Ik heb Gerookt ongeveer 4 maanden.Maar ik ben ermee gestOpt*goed hea:D*mr af en tOe snak ik er wel weer Na.Dus Zaterdag Ga ik weer een Pakje Kopen:S. Maar wat Vinden Jullie Van Roken?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    gek kind! roke is gooor!
    srri hoor (A) maar me ouders roken en BrrR


    when words fail, music speaks.

    gek kind! roke is gooor!
    srri hoor (A) maar me ouders roken en BrrR


    whahaha Tja.Ik vindt het heerlijk.me ouders roken niet.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahaha Tja.Ik vindt het heerlijk.me ouders roken niet.


    ik snap nie wat er heerlijk aan is? weetje;; ik heb vroeger ook eens geprobeert ;) van me moeder maar ik von ut zow vies heah! BrR


    when words fail, music speaks.

    ik vind roken stom en vies en vurt!
    das mega slecht voor je longen!!!

    nou mijn mening^^

    x


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    (...)

    ik snap nie wat er heerlijk aan is? weetje;; ik heb vroeger ook eens geprobeert ;) van me moeder maar ik von ut zow vies heah! BrR


    whahaah Ieder zijn eigen smaak heaa;)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahaah Ieder zijn eigen smaak heaa;)

    whaha uhu maar me ouders zggn ook; tis zow stom dt ik eraan begonne ben! blablabla zeur zeur ze hbbn een boek gekrege een keer met NL stopt met roken! egt een super boek vinde ze (A) alleen ze kunne nog niet 1 dag zonder xD


    when words fail, music speaks.

    (...)
    whaha uhu maar me ouders zggn ook; tis zow stom dt ik eraan begonne ben! blablabla zeur zeur ze hbbn een boek gekrege een keer met NL stopt met roken! egt een super boek vinde ze (A) alleen ze kunne nog niet 1 dag zonder xD


    whahah Lol.Ach ja ik weet niet Of ik wel door ga.Soms snak ik er na soms nietxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah Lol.Ach ja ik weet niet Of ik wel door ga.Soms snak ik er na soms nietxD


    moet je een supersmoker kopen xD whaha die hbbn wij ook :P


    when words fail, music speaks.

    ik vind dat het vreselijk stinkt.. Maar ik heb ook een tijd gerookt.. Geen idee hoe het kwam maar toen ik rookte vond ik dat het totaal niet meer stonk. Mara gelukkig ben ik gestopt. Al snak ik er net zo als jij soms wel eens naar..

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind het erg vies. -.- Maarja, mijn vader deed het ook en die is er deze vakantie mee gestopt. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik vind dat het vreselijk stinkt.. Maar ik heb ook een tijd gerookt.. Geen idee hoe het kwam maar toen ik rookte vond ik dat het totaal niet meer stonk. Mara gelukkig ben ik gestopt. Al snak ik er net zo als jij soms wel eens naar..

    x


    helemaal mee eens
    & sorry maar roken suckt vind 'k
    ieder zijn mening !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    ik vind dat het vreselijk stinkt.. Maar ik heb ook een tijd gerookt.. Geen idee hoe het kwam maar toen ik rookte vond ik dat het totaal niet meer stonk. Mara gelukkig ben ik gestopt. Al snak ik er net zo als jij soms wel eens naar..

    x


    Ja het is Best moeilijk om ermee te stoppen.ik begon met roken toen ik 13 was op valentijnsdagxD.Ik werd toen Over een paar weken 14.en dat blijft dus voor ever in mijn herinnering die valentijnsdag


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Getver.
    Ben blij dat mijn ouders proberen te stoppen.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    heb wel een paar keer gedaan
    maar doe dat nooit meer ><
    is VIEEES


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ben blij dat men ma gestopt is, xD


    *He's the one.