• Ik heb Gerookt ongeveer 4 maanden.Maar ik ben ermee gestOpt*goed hea:D*mr af en tOe snak ik er wel weer Na.Dus Zaterdag Ga ik weer een Pakje Kopen:S. Maar wat Vinden Jullie Van Roken?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb ook een tijd gerookt.
    maar ik doe het niet meer.
    ben er mee gestopt.
    soms wil ik er nog wel 1 maar ik pak het niet ofz,
    en ik heb me vriendin beloofd er geen 1 meer aan te raken..
    en dat is al 3/4 maanden geleden of langer dat ik de laatse op heb..

    maar ik vind het bij me vader vies ruikken maar toen ik het zelf deed niet..


    Nvt


    Mijn advies:
    NIET DOEN


    I recycle my thoughts.

    Ik heb het ook gedaan x'D
    Maar ik ben er ook mee gestopt, omdat ik er geen zin in had x'D
    Maar dat komt door de stress ¬¬
    (cat)

    -Juul-

    Ik rook af en toe. ik vind het dus nietvies.
    Ik kan stoppen heb al 2 maanden niet gerookt.
    MIjn Ouders, broer en mijn 2 zussen roken ook
    Als ik eerlijk moet zijn roken mijn bijna mijn hele famillie.

    Ik rook af en toe :$.

    Maar goor vind ik het niet tenzij ik bij iemand in de auto zit en hij zit te roken en ik niet. Dan vind ik het echt goor. Dan moet ik er zelf ook een.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Stak op mijn 12e mijn eerste sigaret op, en ben sindsdien altijd een gezelligheidsroker geweest. Nu rook ik min of meer vast, maar ik wil ermee stoppen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Me vader is er mee gestopt,
    En ik begon er mee Toen ik me examen's had,
    ik was nog al gestrest en had samen met een vriendin van mij een pakje gehaalt!
    elke keer als ons examen was afgelopen gingen
    we in het park een Sigaretje roken.
    Ik werd er heel rustig van, en het werkte ontspannen!
    helaas moesten we allebij een herexamen doen -_-'
    nog meer stress nog meer roken!
    het werden er steeds meer en meer,
    we zijn wel weer gestopt, Maar we verlangen er nu wel weer naar, Ik weet dat het heel slecht is!
    maar goed, ik ben bang dat ik het niet zal kunnen laten!

    Xx flowers

    Gezelligheidsroken vind ik ok. Dat je dus af en toe meedoet maar niet verslaafd bent. Maar als je rookt en verslaafd bent, vind ik het eigenlijk niet goed. Maarja dat moeten die mensen zelf weten. Het is hun eigen probleem als ze ziek worden.

    Ook me oom rookt al heel lang. Kreeg die er keelkanker door, was ie genezen ging die weer roken. De sukkel. Nu heeft ie sinds 2 maanden dus weer keelkanker. Ze geven m nog hoogstens 2 jaar. Maar ik vind t zn eigen schuld.(N)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb Gerookt ongeveer 4 maanden.Maar ik ben ermee gestOpt*goed hea:D*mr af en tOe snak ik er wel weer Na.Dus Zaterdag Ga ik weer een Pakje Kopen:S. Maar wat Vinden Jullie Van Roken?


    Je bent ermee gestopt, daar ben je trots op, en dan ga je weer een nieuw pakje kopen? :O Dat snap ik dus echt niet ;)

    Ik vind roken echt heeel goor...

    ik doe ook roken maar niet tot je zegt verslaafd ik doe het vaak biji vriende enzo maar meer niet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik ben tegen roken, ben ook niet vanplan het te gaan doen. ik vind het één van de verleidingen van het leven, waartegen je je moet kunnen bedwingen, en als je dat niet doet, ben je zwak, en zul je wrs gestraft worden, op langere termijn, met kanker, gele tanden, geldproblemen, enz

    Mijn meningen (A)

    Ik ben tegen roken, ben ook niet vanplan het te gaan doen. ik vind het één van de verleidingen van het leven, waartegen je je moet kunnen bedwingen, en als je dat niet doet, ben je zwak, en zul je wrs gestraft worden, op langere termijn, met kanker, gele tanden, geldproblemen, enz

    Mijn meningen (A)


    ghehe sorry maar het staat er zo grappig

    .....kanker 0_0GELE TANDEN0_0 ........geldproblemen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    is zo vies


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)

    ghehe sorry maar het staat er zo grappig

    .....kanker 0_0GELE TANDEN0_0 ........geldproblemen

    Jah, ik heb het probleem dat als ik iets serieus vertel, dat het soms welgrappig overkomt vooral in real life, maar die gele tanden, is misschien wel iets minder erg, maar het blijft ook ERG!!

    (...)
    Jah, ik heb het probleem dat als ik iets serieus vertel, dat het soms welgrappig overkomt vooral in real life, maar die gele tanden, is misschien wel iets minder erg, maar het blijft ook ERG!!


    Gebruik gewoon colgate(cool) niet dat het werkt.. maar je kan het wel gebruiken(cool)

    en nu moet ik het heeeeele huis zoals gewoonlijk gaan stofzuigen omdat we dankzij mij een telefoonrekening van 500 euro hebben. Sorry dat moest ik echt even zeggen

    xxxxx


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.