• Ik heb Gerookt ongeveer 4 maanden.Maar ik ben ermee gestOpt*goed hea:D*mr af en tOe snak ik er wel weer Na.Dus Zaterdag Ga ik weer een Pakje Kopen:S. Maar wat Vinden Jullie Van Roken?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    slegt voor je longen. Als je rookt heb je véél kans op longkanker. als je rook in het bijzijn van anderen maken zij daar ook kans op (passief roken)

    ik voel me zo'n reclame tegen roken flimpje

    dus is alle2 even slecht.
    x

    Géén commentaar,ik rook ook SOMS ('A)

    goor...
    maar wil het eigenlijk wel 1x proberen:$ om het daarna zo vies te vinden en het nooit meer te doen


    I am an idiot, I move.

    ze zeggen dat ze willen stoppen maar...
    begin er dan ni aan Ô.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ikhaatroken o.o''


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    ze zeggen dat ze willen stoppen maar...
    begin er dan ni aan Ô.o


    Mee eens.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    mijn ouders roken niet en ik krijg als ik op feesjes zit waar gerookt word het erg benouwd


    Be nyappy

    Al wie da wilt roken ; rookt maar ..

    ik heb er niks tege ..


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik heb nooit gerookt en ik ga t ook nooit doen, veels te bang dat ik direct verslaafd ben :$ ja t is mss niet zo maar wie weet :O

    Tegenwoordig kan het ook op veel plaatsen niet.

    Maar zelfs op het terras roken verbieden gaat te ver!
    Ik vind dat rokers ook moeten kunnen 'leven'
    Ze kiezen er toch zelf voor.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb niks tegen rokers van sigaretten..

    Een sigaar dat stinkt pas!

    *blegh*


    maar goed, rook je sigaren? dan heb ik daar verder geen problemen mee.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind het maar niks… M'n pa was al een paar jaar gestopt en wat denk je? Hij is terug begonnen ¬¬" Ik zou er zelf nooit mee beginnen - het zelfs niet proberen - omdat ik om te beginnen zing, en dat je stem helemaal verpést wordt door roken. Ook omdat het ongelooflijk slecht is voor je gezondheid, het vréselijk stinkt en het ook nog eens véél te duur is om überhaupt mogelijkt te zijn ^^

    Amen (A)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind het maar niks… M'n pa was al een paar jaar gestopt en wat denk je? Hij is terug begonnen ¬¬" Ik zou er zelf nooit mee beginnen - het zelfs niet proberen - omdat ik om te beginnen zing, en dat je stem helemaal verpést wordt door roken. Ook omdat het ongelooflijk slecht is voor je gezondheid, het vréselijk stinkt en het ook nog eens véél te duur is om überhaupt mogelijk te zijn ^^

    Amen (A)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Fuck, dubbelpost ¬¬ En ik krijg het niet verwijderd xD

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik haat kleine kindjes die roken om erbij te horen [omg, moet je mij zien, ik ben een facking rockstar want ik rook!]

    Ontopic: roken stinkt, maar ik zou er niet zonder kunnen.

    Mensen die roken zijn zielig bezig ><
    Iedereen weet ondertussen dat je er de ergste ziektes van oploopt& evengoed beginnen er steeds meer mee ><. Echt, soms vraag ik me af waar die lui met hun hoofd zitten(N)


    I want my bloody cheese now!^^