• hallow,
    vrolijk kerstfeest aan iedereen enzo (;

    wel ja gisteren was het dus kerstfeest en men vriendje is de hele dag meegeweest naar mijn familie. voor de eerste keer. niu ja ik vond het nog tamelijk goed gaan , mijn ouders dachten er duidelijk anders over...

    ik weet het mijn vriendje heeft een complex karakter en hij draagt heel wat littekens mee van zijn verleden (letterlijk en figuurlijk dan ) maar het is alleen zo'n schatje , en mijn ouders willen het niet eens zien :'(
    en ja ik weet het zijn humor kan grof en cynisch zijn en mijn ouders zien alleen maar zijn slechte kanten. hij maakt graag grapjes over mij en hoe onhandig ik wel ben enzo , en ik vind dat niet erg , want hij meent dat helemaal niet. maar nu hebben mijn ouders me er gisteren op aangesproken dat hij nogal onrespectvol over komt en het lijkt alsof hij me altijd kwetst. dat hij me pijn doet en weet ik wat nog allemaal. maar dat is dus enkel omdat er gezelschap bij is! als we alleen zijn doet hij nooit , maar dan ook nooit zo! maar dan zeggen ze : ja selien , wij zien daar wel geen bewijzen van...
    en nu kunnen mijn ouders hem niet meer uitstaan en zijn ze denk ik tegen mijn relatie met hem! ik weet echt niet wat ik moet beginnen : (

    en dan had ik al dit tegen mijn vriendje ook gezegd en hij voelt zich natuurlijk verongelijkt en hij wou dat ze het ook rechtstreeks tegen hem hadden gezegd. en ja soms komt hij grof over , maar ik zweer het zo is hij helemaal niet. ik had zo medelijden met ons twee en ik voel me er al de hele dag rotslecht door : (

    sorry , dat moest me effe van het hart. weet iemand wat ik moet doen ?

    bedankt voor te lezen

    x.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.
    ik begrijp hun zeker , hoor , ze willen me ook alleen maar beschermen. maar dan ng als ik op minder dan een meter afstand zit kijken ze al afkeurend .


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Je houd toch van hem? Laat dat niet door je ouders verpesten. Jij mag toch wel kiezen met wie je gaat enzo?

    Heb je je ouders al duidelijk verteld dat jij het niet erg vind dat hij die opmerkingen maakt?
    Je kan je vriend ook de hint geven om bijvoorbeeld en bos bloemen te kopen en even met je ouders te praten, zonder dat er een hele familie bij is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Idiotique schreef:
    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Idiotique schreef:
    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.

    Misschien moeten jullie eens met zen allen eens iets leuk gaan doen, en dan zeg je tegen je vriendje dat hij een beetje moet opletten met zijn grapjes enzo, dan zullen je ouders wel een nieuwe mening over hem hebben. Jij weet dat hij lief en aardig is, nu alleen nog je ouders (: x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Idiotique schreef:
    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.


    I need you like a heart needs a beat

    Rosebeat schreef:
    Heb je je ouders al duidelijk verteld dat jij het niet erg vind dat hij die opmerkingen maakt?
    Je kan je vriend ook de hint geven om bijvoorbeeld en bos bloemen te kopen en even met je ouders te praten, zonder dat er een hele familie bij is.

    Indulgence schreef:
    Je houd toch van hem? Laat dat niet door je ouders verpesten. Jij mag toch wel kiezen met wie je gaat enzo?


    Whatever you do, have fun

    Ik weet wat je voelt. Mijn moeder vertelde me net dat ze het triest vind dat ik iets met mijn vriendje heb want we spreken nooit af.

    De ene keer kan ik niet, de andere keer kan/mag hij niet:|


    Stop holding me under and let me breathe.

    Idiotique schreef:
    Als hij niet zo doet als jullie alleen zijn moet hij ook niet zo doen als hij samen met jou en je ouders zijn. Ik bedoel, ik zou dat ook zeggen als ik een dochter had, je moet hun ook begrijpen.

    Jij moet je ook afvragen: zie jíj alleen maar zijn goede kanten? Liefde is blind, een maar al te waar cliche.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Jij moet je ook afvragen: zie jíj alleen maar zijn goede kanten? Liefde is blind, een maar al te waar cliche.


    Gelijk heb je.


    You can run but not hide