• De stelling van vandaag luidt:
    De bioscopen in België zijn veel te duur geworden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind de prijzen wel normaal. Volgens mij hebben de prijzen altijd wel rond de 8,- gelegen. In mijn omgeving dan.


    I recycle my thoughts.

    Dat valt best mee.
    Je moet gewoon met je geld kunnen omgaan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Echt niet D: Kijk;
    *normaal tarief (volwassene): € 7,00
    *Verminderd tarief*: € 6,00
    *Voor een ticket inclusief 3 uur parking betaal je € 7,50
    Iedere maandag is het filmdag, dat wil zeggen dat iedereen een film kan meepikken voor 6,00 euro.
    Dat vind ik best nog wel meevallen hoor.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 12:30 ]

    Daar kan ik geen oordeel over geven, aangezien ik Nederlandse ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hahahhhahh. :'D Grappig. Bij ons in Lanaken kost de bioscoop voor een volwassene 5 euro? En gewoon in Maastricht 8 euro. Dus nee, voor mijn doen vind ik ze absoluut niet duur, maar dat kan aan mij liggen?


    You move me ......... Kurt

    De kaartjes in de bios waar ik heen ga zijn maar 7,75. Goedkoop dus.
    En ik ben Nederlands.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2009 - 13:12 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik weet het niet, ik woon niet in België (:


    Smiling but close to tears.

    Hier bij mij is het hoogste wat ik ooit heb betaald bij Luxor Reuver 8,50. Hoger gaan hun ook niet. Ik weet niet wat er in België aan de hand is enzo, dus kan er weinig over zeggen. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet het niet.
    Ik woon midden in Nederland.
    Maar hier vind ik het wel duur...

    De UGC is goedekoop maar de kinopolis niet!
    En de kinopolis is ook nog is slecht want ik ging daar is een film zien(ze hadden die niet meer in de UGC) maar die mens die moest draaien was in slaap gevallen dus moest ik daar een uur langer wachten
    En dan een andere keer ging ik is met kavka(Iets voor jongere voor in e vakantie waar je elke dag naar toe kunt) en die film waren ze kwijt en toen moesten we een andere film zien maar alle films waren al bezig echt dus bedrog


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Onderbroek schreef:
    Die in Nederland zijn ook niet echt goedkoop..

    idd..x'D

    Fragile schreef:
    Hoe het in België zit weet ik niet, maar in Nederland in ieder geval wel. Het zou best wat gooedkoper mogen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hier is het met uw leerlingenkaart 6.50 euro geloof ik. Dat valt wel mee,maar in andere bioscopen is het 8euro dat is wel super veel.

    Hangt ervan af welke film, maar zo te lezen zijn kaartjes in NL wel duurder als in BE. Want, het duurste kaartje dat ik gekocht heb in een cinema (BE) was misschien €8.50 ofzo.


    007

    Metropolis is duur, maar Utopolis valt nog mee. €6,70 voor een kaartje vind ik nog meevallen hoor (:


    Only losers can act the way you do