• ctrl c + ctrl v :9~


    -


    Leef je droom, droom niet je leven.

    ik voelde al mijn Chackra weer terug stromen. maar ik voelde die van Suki weggaan. ik werd wakker en ze viel neer. ''nu moet ik het wel doen'' zei ik zacht. want Naruto was ondertussen door de slang tegen een boom aangebotst. en Sasuke kan niks meer. wat nu?!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Omdat Caligula in Germania geen echte overwinning kon behalen, maakte hij van een list gebruik : hij beval dat enkele Germaanse lijfwachten over de rivier de Rijn gezet werden en dat ze in een bos werden verborgen en dat hem na het ontbijt bericht werd, dat vijanden aanwezig waren.

    Na zijn vrienden en een deel van de ruiters te hebben aangespoord om hem te volgen, vertrok Caligula meteen uit het kamp naar het bos vlakbij. Nadat hij bomen had laten kappen en op de manier [als] van trofeeën had versierd, keerde hij terug naar het kamp terwijl hij de Germaanse lijfwachten geboeid met zich meevoerde, zogenaamd als krijgsgevangenen.

    *kuch latijnengrieks.com kuch*


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    http://i49.tinypic.com/2pqvpxs.jpg


    There are several things that I have been doing wrong.

    Niets. (:


    - hoi ;D

    dit
    -zo heb ik dat gekopierd =3-

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 21:13 ]

    He woke up from dreaming and put on his shoes
    Started making his way past 2 in the morning
    He hasn't been sober for days
    Leaning now into the breeze
    Remembering Sunday, he falls to his knees
    They had breakfast together
    But two eggs don't last
    Like the feeling of what he needs

    Aaaahnn.. :'DDDD <3

    Asswipe Flynn


    I live for the applause, you will die for it.

    Subtleties


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niks:(

    Mercury schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=6-457pYItC8

    O.. m.. g:')

    "Is that you Ringo?"
    "I'm not Ringo, I'm Paul but I look like Ringo :O "
    "I'm George, tháts Ringo"
    "No I am Ringo!"
    "I'm John!"
    8D


    :') wat een ongelofelijke toeval!!!prachtig filmpje,echt iedereen hier op Quizletaan te raden,neem dat maar van mij aan ;)

    invincible schreef:
    (...)

    :') wat een ongelofelijke toeval!!!prachtig filmpje,echt iedereen hier op Quizletaan te raden,neem dat maar van mij aan ;)


    Niet sarcastisch doen.


    ars moriendi

    Niets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    poeperigepoepzakpoepiepoeperdplaspoep ziekte


    Keep calm and love Zayn Malik =)